FANDOM

Порожні вікі — тип вікі-проектів, до якого відносяться всі віки, що не мають жодної написаної і оформленої статті.

ПорожняВікі 002

Опис Редагувати

Як не дивно, порожніх вікі на Фендому найбільше. Окрім порожнього лічильника статей, всі порожні проекти часто є неоформленими, на деяких єдині редагування вніс засновник і бот, який вітав його[1]. Існує кілька причин, по яких користувачі створюють порожні проекти:

  • Для тестування — буває так, що користувач створює свій проект виключно заради тестування можливості створення. Після заснування вікі йому не потрібна, тому вона швидко стає покинутою;
  • З певною метою — відомі випадки, коли користувач планував створити свій проект з подальшою метою розвивати і збільшувати його, однак з певних причин цього не сталося. Наприклад — брак часу / знань для написання статей, тематика виявилася незатребуваною, або ж знайшлася інша вікі на цю тему, куди розвиненіша;
  • Заради веселощів — багато порожніх проектів створюються виключно заради веселощів. Як правило, вони є напіввандальними і не мають тематики. Часто «статті» таких проектів містять рядки рандомних символів, вирази на кшалт «Галя із 7Б дурепа набита» чи просто матюки московських школярів.

Після створення порожнього проекту засновник іноді пише вступ на головній сторінці, після чого йде назавжди. В такому випадку проект може бути закритий без звернення засновника (якщо вікі порушує Умови Використання) або ж після прохання.

Вкрай рідко порожній проект може бути виявлений конструктивними учасниками, внаслідок чого відновлений.

Виноски Редагувати

  1. Часто в перший день створення вікі