FANDOM

Покемон Вікі - цей проект був заснований користувачем Stepovik911.

Що воно таке Редагувати

Покемо́н (яп. ポケモン покемон, від англ. pocket monster — кишеньковий монстр) — популярний у світі медіа-бренд, який належить компанії Nintendo (створений Сатосі Тадзірі в 1996 році). Спочатку з'явився як пара ігр, розроблених студією Game Freak. Після цього він став їх другою за популярністю серією ігр, поступившись лише іншій серії ігр Nintendo — Mario. Медіа-бренду належать такі товари як: серії ігор для консолі Game Boy, й її більш пізніх версій, а також аніме, манги, книги, іграшки, Pokemon TCG, Pokemon TFG та інше. Слово «Поке́мон» (Pokémon) є латинізоване скорочення японських «Кишенькових Монстрів» («Pocket Monsters») (ポケットモンスター Poketto Monsutā). Термін «Поке́мон» також відноситься до 721 вигаданих видів цих істот.

Хронологія прогресу Редагувати

Липень Редагувати

11 липня 2016 року. І як завжди всюдисущій Usik64 з'явився там, щоб допомагати і став адміністратором цієї вікі. Проекту також трошки допомагав один користувач що пробув адміном три дні. Ще консультативну допомогу проекту також надає Marcus Tiberius. Користувач Mix Gerder теж робить посильний вклад.

Цього ж дня 12 липня на запит Usik64 хелпер Kuzura під'єднав цю вікі до бази даних англомовної вікі.

Отож за 1 день існування цієї вікі вона отримала 5 користувачів не рахуючи хелпера і має 16 статей що мають серйозну перспективу перетворитись незабаром у 100!

Того ж 12 липня ця вікі була перейменована з Вікі Pokemon на Покемон Вікі.

Серпень Редагувати

На 2 серпня 2016 року ця вікі вже має шість користувачів і 81 статтю, тож вікі активно розвивається, хто має час і наснагу та полюбляє ганятися за покемонами, долучайтесь!

Вересень Редагувати

Станом на 1 вересня 2016 року ця вікі має 7 користувачів і 169 статей. Добра половина з цих статей є заготовками.

Жовтень Редагувати

Станом на 1 жовтня 2016 року ця вікі має 4 користувача і 259 статей. Добра половина з цих статей все ще є заготовками.

ЛистопадРедагувати

Станом на 1 листопада 2016 року ця вікі має 2 користувача і 295 статей. 95 статей є повноцінними, мають змісту більше 3 кб і містять досить вичерпну інформацію по своїй темі.

ГруденьРедагувати

Станом на 1 грудня 2016 року ця вікі має 2 користувача і 328 статей. Більше 100 статей є повноцінними, мають змісту більше 3 кб і містять досить вичерпну інформацію по своїй темі.

WAM Редагувати

  • 8 серпня 2016 року ця вікі була помічена у рейтингу WAM. Оскільки рейтинг WAM показує дані із запізненням у два дні то це актуально на 6 серпня 2016 року.
WAM 8(6) серпня 2016.PNG

Мережа Вікії

Випадкова вікі