FANDOM

Всі статті, що створюються на цій вікі, умовно розділимо на два великі класи
  • Заготовка статті (болванка, балалайка, риба, — називайте, як кому подобається)
  • Повноцінна стаття.
ІнфобоксВаріант

Варіант розміщення інфобокса в статті

Що забороняється в статтях Редагувати

Читайте в розділі Правил Обмеження щодо змісту

Вимоги до повноцінної статті Редагувати

ІсторіяСтатті

Фрагмент історії статті

Повноцінна стаття має бути оформлена у відповідності до наступних правил
  • Текстовий обсяг статті повинен бути не менше 3000 Б.[1]
  • Текст повинен буди розділений на розділи відповідно до змісту; великі розділи слід розділяти на менші (скажімо, якщо основний розділ має заголовок другого рівня, під-розділи у ньому матимуть заголовки третього і четвертого рівня); виноски поміщаються внизу тексту статті [2].
Стаття має містити
  • зображення, можливо, галерею зображень [3];
  • чи / та інфобокс,
  • чи / та навбокс, чи інші шаблони або таблиці [4][5].
  • чи / та відео-ролик.
  • У статті повинні бути посилання на інші статті даної вікі, на зовнішні ресурси; інші статті мають містити посилання на цю статтю.
  • Стаття повинна бути прокатегорована. Себто, віднесена до однієї чи більше категорій згідно з правилами, викладеними у цій статті.

Неповноцінна стаття Редагувати

Див. Недостаб
Див. Неповноцінна стаття

По суті це стаття, оформлення якої не відповідає вимогам до Повноцінної статті по одному чи більше пунктам, що описані вище.

Цікавинки Редагувати

  • Подання заявки на ротацію банера для вікі-проекту можливе при досягненні у вікі 100 [6] і більше повноцінних статей.
  • Недотримання хоча б одного пункту може бути причиною відмови узяття банера на ротацію. Так, скажімо, мали місце випадки відмови від прийняття банера, бо на вікі були 10% непрокатегорованих статей.

Виноски Редагувати

  1. Загальний обсяг статті можна побачити на сторінці історії її створення (Перше число в дужках у рядку останньої версії). Або прорахувати по рядкам редагувань: додати всі редагування із знаком «+»і відняти всі редагування із знаком «». Отриманий результат і буде загальний обсяг статті в байтах, який можна звірити із кінцевим результатом.
  2. З метою недопущення «каші» у змісті.
  3. Не бажано, щоб зображення заважали прочитанню тексту статті. Тобто, якщо зображень більше трьох, решту бажано розміщувати в одну чи кілька галерей.
    Особливо великі масиви зображень слід виносити в окрему сторінку, яку називати наприклад:[[Назва_основної_статті/Галерея_1]].
    Дана рекомендація не догма, проте слід створювати читачеві максимальні зручності для прочитання.
    Посилання на сторінку — галерею можна поміщати в примітках, виносках або в розділі ГАЛЕРЕЯ, якщо такий передбачено на основній сторінці.
  4. Приклад навбокса можна побачити внизу сторінки; Шаблон:Поради
  5. Так-так. Оті здоровенні шаблони знизу сторінки і є навбокси :0)
  6. За виключенням особливих умов: вихід у цьому ж місяці гри, серії серіалу, фільму по тематиці яких створена вікі, тощо; тоді 50 повноцінних статей.