FANDOM

Wikia Office1

Офіс Wikia, Inc. у Сан-Франциско є головним офісом компанії, що володіє та розробляє хостинг вікі-проектів Фендому.

У ньому працює найбільша частка працівників, що займаються різними роботами, які потрібні для функціонування хостингу.

Розташування Редагувати

Wikia Office Map

Офіс на карті

Головний офіс компанії розташований у місті Сан-Франциско, що в штаті Каліфорнія у державі Сполучені Штати Америки (США), тобто на західному узбережжі країни. Безпосередньо будівля знаходиться в східній частині міста в районі Доґпатч (англ. Dogpatch) на вулиці Фьорд-стріт (англ. 3rd Street, буквально — Третя вулиця), яка настільки велика, що проходить відразу по декількох районах міста (згідно з офіційним адміністративного поділу). Повна адреса офісу Фендому — Фьорд-стріт, 500; поруч також проходять вулиці Брайант-стріт (Bryant Street) та Рітч-стріт (Ritch Street)[1][2]. Будівля паралельно є також й офісом журналу Wired, щомісяця видаваного в Сан-Франциско; над його дахом одночасно висять прапори обидвох компаній.

Неподалік від офісу, в сусідньому місті Сан-Хосе розташовуються основні сервери хостингу. Крім цього, у компанії Wikia є також досить великий офіс в Познані (Польща).

Внутрішній устрій Редагувати

Wikia Office3

Крісла поруч з логотипом компанії

Офіс складається з декількох залів, головним з яких є центральний, будучи основним місцем роботи всіх співробітників. Він розділений на дві зони: зона інженерів (займаються технічною складовою хостингу), оснащена всіма необхідними для їх роботи комп'ютерами, і зона інших працівників, до яких відносяться маркетологи (займаються просуванням хостингу як товару на ринку споживачів), відділ продажів (займаються рекламою), відділ підтримки співтовариства (займаються допомогою звичайним учасникам хостингу) та інші. Робота в компанії ведеться по буднях, з понеділка по п'ятницю. У вихідні будівля зазвичай пустує.

Крім центрального приміщення, присутній також безліч так званих кімнат для переговорів, кожна з яких носить назву певної спільноти (наприклад, Call of Duty). Крім того, відомо, що офіс оснащений кухнею, де співробітники можуть приготувати собі їжу, столом для гри в настільний теніс і телевізором з ігровими приставками PS3, Wii і XBox 360.

Цікавою пам'яткою» приміщення є так звана «Стіна адмінів» — дошка, де розписуються адміністратори різних проектів Фендому по приїзду в офіс Сан-Франциско.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі