FANDOM

Офіс Wikia, Inc. в Познані — другий за величиною та значимістю офіс компанії, що володіє та розробляє хостинг вікі-проектів «Фендом», після офісу в Сан-Франциско. У ньому працюють близько 50 співробітників, які займаються виключно технічною складовою проекту.

Офіс знаходиться в Польщі (Східна Європа) в місті Познань, розташованому в західній частині держави.

Офіс в 2006-2014 рр .. Редагувати

Розташування Редагувати

Wikia PoznanOffice1

Kupiec Poznański

Wikia PoznanOfficeMap

Старий офіс на мапі

Перший офіс Фендому в Познані розташовувався на вулиці Михайла Булгакова (ul. Michaiła Bułhakowa). У 2007 будівля офісу розміщувалася на вулиці Пекари (ul. Piekary), пізніше штаб-квартира Фендому була переміщена в район Chwaliszewo, в центрі міста. Новий офіс розташовувався всередині великого шестиповерхового торгового та бізнес-центру площею 30 тис. м² під назвою Kupiec Poznański (укр. Познанський купець)[1], в якому розташовані офіси багатьох компаній (у тому числі чисто польських)[2], зосереджені на трьох останніх поверхах, і різного роду магазини, відкриті для всіх відвідувачів у нижній частині центру[3].

Старий адресу польського офісу — plac Wiosny Ludów, 2[4][5]. Поруч також проходять вулиці Podgórna (укр. Підгірна) та Strzelecka (укр. Стрілецька).

Улаштування Редагувати

Wikia PoznanOffice6

Співробітники за роботою

Як вже було сказано раніше, офіс в Познані працює тільки над технічною складовою хостингу. Робоча частина старого офісу складалася з трьох відділів: відділу інженерії (Community Engineering), відділу мобільних додатків та відділу тестування якості продукту (QA Testing). Найбільшим з них був інженерний, де співробітники Вікії займалися підтримкою якісної роботи Вікії, виправляли багі, підвищували продуктивність, виводили технічні оновлення, а також розробляли нові інструменти для VSTF, співробітників та Помічників Вікії. Цей відділ було оснащено усіма необхідними засобами, у тому числі великими моніторами, де відображалися дані про стан усіх серверів. У розділі мобільних додатків працювали співробітники, зайняті відображенням сторінок Вікії з мобільного, в тому числі програмами для телефонів — Game Guides та My Wikia.

Відділ QA Testing було призначено для перевірки якості виведених Engineering технічних оновлень (на предмет наявності багів і так далі) та тестування функціональності Вікії — у тому числі за допомогою спеціального бота QATestsStaff, який регулярно створює тестові вікі. Відомо, що раніше в офісі також був присутній відділ Darwin, де займалися розробкою оновлень для даного проекту, однак що з ним стало після закриття проекту, невідомо. Про існування цього розділу стає відомо виходячи з звіту помічника Вікії Wildream в січні 2014 разом із Jormun'ом побував в офісі в Познані.

Окрім робочих приміщень, в офісі була кімната відпочинку, оснащена столами для гри в більярд та настільний футбол.

Галерея Редагувати

Офіс в наш час Редагувати

Розташування Редагувати

Wikia PoznanNewOffice Map

Malta House на карті

В кінці 2014 року офіс Wikia, Inc. переїхав в нову офісну будівлю під назвою Malta House (укр. Мальтанський будинок)[6], де знаходиться й донині. Побачити будівлю можна тут.

Повна адреса нинішнього будинку — ul. Abpa Antoniego Baraniaka 6 (укр. вул. Архієпископа Антонія Баранйака)[7]. Ця вулиця знаходиться в районі Nowe Miasto (Нове Мьясто, укр. Нове місто), що в західній частині міста, на узбережжі Мальтанського штучного озера. Сусідні з нею вулиці — Obsługująca (укр. Обслуговуюча) та Maltańska (укр. Мальтанська).

Улаштування Редагувати

Wikia PoznanNewOffice2

Офісна будівля

Про влаштування нового офісу після переїзду зараз відомо не так багато, як про старий офіс. Тим не менш, відомо, що в ньому, як й раніше працюють інженери, а також розробники мобільних додатків та інші. В офісі є кілька залів, оснащених усіма необхідними комп'ютерами та іншими засобами, а також ігрові кімнати. Як й в старому офісі, вони оснащені більярдним столом та столиком для гри в настільний футбол[8]. Як свідчить інформація на офіційному сайті польського офісу (w:c:kariera), серед працівників є непогані гравці в обох дисциплінах. Також кімнати відпочинку включають в себе телевізори з приставками PlayStation та XBox.

Серед польських працівників час від часу проводяться так звані хакатони — форуми розробників, під час яких вони обговорюють різні проблеми та пропонують нововведення[9].

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Див. також Редагувати