FANDOM

Остання вікі-активність («Special:WikiActivity») — службова сторінка, що дозволяє переглянути останні правки учасників (включаючи коментування) у основному та деяких інших просторах імен.

Опис Редагувати

Сторінка, що дозволяє переглянути останні дії в розгорнутому вигляді, називається «Special:WikiActivity». Перейти на неї можна через локальне навігаційне меню: «На цій вікі» → «Вікі-діяльність». Під назвою сторінки (Останні дії в вікі) знаходяться двоє важливих посилань: «Тільки спостережувані сторінки» і «Вся активність >». «Тільки спостережувані сторінки» показує зміни на тих сторінках і файлах, які відстежує учасник. «Вся активність >» переводить учасника на «Special:RecentChanges» — службову сторінку, яка показує правки у всіх просторах імен. На сторінці «Special:WikiActivity» в правому блоці відображаються гарячі точки і куточок спільноти, яких не видно при перегляді сторінок. Під час перегляду до певного моменту можна натиснути на кнопку «Відкрити більш ранні дії». Але іноді вона може і не з'являтися. Баг це чи ні, невідомо.

При перегляді сторінок з основного простору імен та деяких інших сторінок, у правому блоці останні дії в вікі відображаються в скороченому вигляді. Показується лише чотири статті, що були редаговані в останній раз, а також нікнейм редактора і час, що минув з моменту правки. У правому нижньому куті блоку відображається посилання «Докладніше >», ведуче на «Special:WikiActivity».