Fandom

Вікія про вікії

Окі-Вікія чи Вікі-Однокласники

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Карлсон 01.png

Він полетів, але обіцяв повернутися
Ця вікі неактивна тривалий час.
Ви могли б активізувати роботу в ній.

Карлсон 01.png

Він полетів, але обіцяв повернутися
Ця вікі неактивна тривалий час.
Ви могли б активізувати роботу в ній.

Від адміністраторівРедагувати

Логотип OkiWikia.jpg

Логотип

OkiWikia це Перша в Світі Енциклопедія легендарного сайту http://odnoklassniki.ua :)

В ній ми (разом з Вами) збираємо інформацію (будь яку, але цікаву для інших) про легендарні групи та харизматичні особистості цього широко відомого сайту.

Перевага надається українським групам та групам з політичним ухилом (тому що у кожній з них пишуть щось і про Україну), а також адміністраторам таких груп, відомим модераторам цих груп та цікавим дописувачам.

Ласкаво просимо у Вікі ОднокласникиРедагувати

Ця вікі присвячена користувачам соціальної мережі Однокласники, спільнотам, групам цієї мережі.

Якщо ви з намиРедагувати

Вікі Одноклассники — це інтернет — проект, що дозволить обмінятися досвідом, корисною інформацією користувачів соцмережі Однокласники, збільшить можливості до сумісного редагування статей, що будуть цікаві Вам усім.

Зміна назви, занепадРедагувати

У 2013 проект прийшов у занепад. Пов'язано це із значними проблемами засновника в реалі.

  • Пам'ятаючи прагнення Юрія Смоли до розширення описового діапазону вікі, на прохання техадміна Usik'а64обговорення хелпер Kuzura@fandom;Talk змінив назву вікі на Socio-Wiki. Відповідно, URL проекту став uk.socio.wikia.com.
  • Формально вікія редагувалася навіть у 2013 році (стаття ССК_Група ). Проте, в цілому це нічого не змінює.

ПриміткиРедагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі