FANDOM

Нові фото-1.jpg

Сторінка нових фото

Нові фото — спеціальна сторінка, де можна побачити останні завантажені на проект фотографії.

Опис Редагувати

Сторінка являє собою своєрідний збірник, де знаходяться останні завантажені фотографії. Всього на сторінці знаходиться 48 фотографій. Потрапити туди можна кількома способами:

  • Перейшовши за посиланням на службову сторінку Спеціальна:NewFiles;
  • Клацнувши по напису «фото» у вашому навігаційному меню;
  • Також раніше на сторінку можна було потрапити, натиснувши на напис «Переглянути всі фотографії», яка розташовувалася в невеликому віконці під сторінкою останніх редагувань. Після технічних оновлень блок був прибраний.

Ця сторінка є однією з найважливіших на проекті, тому має власний макет.

У самому верху розташовується назва сторінки, а також кнопка, що пропонує додати власну фотографію (у анонімних користувачів її немає). Нижче починається список знімків. Під кожним розташований нік користувача, який додав, а також посилання на його профайл. Далі знаходиться час, коли зображення було додано. Якщо картинка вже опублікована в статті, третьої рядком користувач бачить напис «опубліковано в [назва статті]». Якщо ж воно залишилося невикористаним, цей рядок буде відсутній. Картинки впорядковані рядки і стовпці (12 рядків по 4 картинки у кожній), а також за датами (чим зображення «старше», тим далі воно далі).

Налаштування сторінки Редагувати

В самому низу, після переліку всіх зображень, що знаходиться рядок з деякими настройками для сторінки. В тому числі, є можливість:

  • Приховати або показати картинки, додані ботами. Робиться це за допомогою кліка по однойменній кнопці;
  • Показати наступні або попередні 48 зображень. Якщо картинки підійшли до кінця, одна або відразу дві кнопки будуть відсутні;
  • Показати всі зображення, завантажені протягом останніх годин поточного дня. Якщо таких немає, відобразиться напис «Зображення відсутні».

Галерея Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі