FANDOM

WgEnableMediaGalleryExt.jpg

Нові галереї зображень — одне із самих нових розширень Wiki Features, яке стало доступно для підключення на сторінці Special:WikiFeatures у розділі «Лабораторія» 15 жовтня 2014 року.

На даний момент знаходиться в бета-версії.

Опис Редагувати

«Нові» галереї відрізняються від старих насамперед зовнішнім виглядом. Якщо старі являють собою набір фотографій в невеликих і, як правило, квадратних або прямокутних рамках, то нові хоч і теж розподіляють картинки з невеликим квадратах, але ці квадрати у них не мають рамок і в кожній окремо взятій галереї мають однакову форму. Нові галереї відображають в собі тільки вісім перших картинок; щоб побачити всі інші (якщо у галереї більше восьми фото), читачеві пропонується натиснути «Показати більше». Таким чином, можна сказати, що нові галереї більш зручні для перегляду, так як іноді, якщо у статті дуже велика галерея, читачеві стає важко знайти в ній потрібну картинку, а крім того перейти на текст, що знаходиться під галереєю.

Головними цілями запровадження нових галерей, за словами розробників, є збільшення взаємодії користувачів із зображеннями в цілому і з галереями зображень зокрема (чого можна досягти за рахунок становлення галерей більш компактними і сучасними) та прискорення перегляду процесу зображень в галереях. Так як розширення на даний момент лише в бета-версії, при його підключенні стає неможливим вставляти в статті галереї через візуальний редактор і новий візуальний редактор, це можна робити тільки в вихідному коді — згодом розробники обіцяють виправити дану проблему. Крім того, на даний момент в деяких статтях можливі випадки неправильного спрацювання нових галерей, коли вони відображають картинки не зовсім коректно — зазвичай це пов'язано з тим, що ці картинки мають не зовсім правильну форму, яку нових галереях доводиться обрізати.

Також при підключенні нових галерей слід звернути увагу на наступні факти:

  • Слайдшоу після включення нових галерей перестають бути доступними, всі існуючі на вікі слайдшоу будуть автоматично перетворені на звичайні галереї.
  • Відеофайли в галереях, які містять як зображення, так і відео, не будуть відображатися. Щоб створити галерею відеофайлів, потрібно вставити окрему галерею тільки з відеофайлами.
  • Галереї, що включають в себе параметр link=, при включенні розширення, не оновлюються.
  • Деякі параметри галерей, які відповідають за розмір і форму зображень, після підключення до розширення перестають працювати.
  • Галереї, що містять одні лише відео, ніяк не змінюються.

Цікаві факти Редагувати

  • Максимум в одній новій галереї може поміститися 3 000 зображень. Все, що зверх цього заходу, не буде відображатися.
  • Існує спосіб зробити в новій галереї так, щоб вона відображала майже всі картинки (якщо бути точніше, перші 100 файлів), а не тільки вісім з них. Для цього потрібно у вихідному коді додати в відкриваючий тег gallery параметр expand="true".
  • На будь вікі, на якій не підключені нові галереї, можна подивитися, як ці галереї будуть виглядати, якщо додати в адресному рядку до назви сторінки ?gallery=new.

См. також Редагувати

Засоби лабораторії Вікії Wiki Features
Основні інструменти

Блог · Голосування · Категорії-галереї · Коментарі до статей · Обкладинка вікі · Обов'язкова реєстрація користувачів · Стіна обговорення · Тема для інфобоксів «Europa» · Форум · Чат

Лабораторія Досягнення · Карти · Нові галереї зображень · Списки Топ-10
Інше Wiki Features і Шаблон:Wiki Features

Мережа Вікії

Випадкова вікі