Fandom

Вікія про вікії

Новий макет сторінок

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Новий макет.png

Новий макет сторінки — оновлення, яке передбачалося направити на зміну дизайну поточного скіна. На даний момент скасовано.

Історія Редагувати

Інформація про вихід нового макета сторінки з'явилася 11 грудня 2014 в блогах центральних вікі всіх найбільших мовних порталів. В блозі розробники розповіли про основні зміни, які повинні будуть відбутися з виходом оновлення. У той же день на двох англомовних проектах, — Disney Wiki (w:c:disney) і American Horror Story Wiki (w:c:americanhorrorstory), — була відкрита попередня версія нового макета, щоб користувачі могли заздалегідь протестувати її. Ідея зустріла переважно негативну реакцію в співтоваристві Фендом і критикувалася практично на всіх великих порталах.

Було заявлено, що тестування триватиме протягом грудня та січня; в цей час розробники збирали всі відгуки, спостерігати за активністю користувачів на віки з новим макетом і виправляти помилки. По закінченню тестування дизайнери повинні були проаналізувати всі отримані дані і визначити свої подальші дії. Їх плани, однак, не здійснилися. Точні причини припинення розробки невідомі, але в 2015 році новому макеті більше ніде не згадувалося.

Основні зміни Редагувати

У порівнянні з поточною версією оформлення новий макет включав в себе досить багато змін:

  • Оновлений дизайн меню вікі. Тепер воно стало не горизонтальним, а вертикальним. Блок «На цій вікі», який зараз стоїть на першому місці, був переміщений на останнє.
  • Права колонка, яка раніше включала в себе багато допоміжних блоків зразок чату і нових зображень, була видалена. Залишився тільки блок «Останні дії в вікі». У зв'язку з цим рекламний блок, який раніше перебував у правій колонці, був переміщений в саму статтю.
  • Зараз різні інструменти вікі для користувача знаходяться в різних частинах інтерфейсу. У новому макеті всі вони переміщені в праву частину сторінки.
  • Була оновлена типографіка. Розмір шрифту і відстань між рядками відрізняється в залежності від того, який пристрій використовує користувач.
  • У нижній частині статей замість банерів і блоку «Близькі за темою статті» з'явився новий модуль «Популярні статті», в якому будуть відображатися деякі статті з поточної та інших вікі. Банери тепер будуть відображатися тільки на головній, і на сторінках поза основного простору.

Відгуки та критика Редагувати

Попередня версія нового макета викликала серед звичайних користувачів переважно негативні відгуки, про що говорить велика кількість коментарів з критикою нововведення на центральних вікі багатьох найбільших мовних порталів[1].

Основними причинами критики стали «занадто великий» (на думку деяких користувачів) шрифт, нова версія меню (сподобалася не всім), видалення правої колонки, додавання реклами в статті, а також і деякі інші зміни.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі