FANDOM

Модератор контенту (англ. Content Moderator, скорочено МК) — статус користувачів, який дозволяє керувати вмістом статей.

Був введений на Фендом 14 січня 2016.

Можливості Редагувати

Модератори вмісту за промовчанням мають наступні права:

  • Відкат редагувань;
  • Видалення та відновлення статей;
  • Захист сторінок, зміна рівня захисту, її зняття і редагування захищених сторінок;
  • Перейменування сторінок без перенаправлень;
  • Перейменування файлів;
  • Нові статті автоматично відзначаються як відпатруловані. Якщо на віки підключено ручне патрулювання редагувань, модератор контенту також може патрулювати чужі редагування.

Роль Редагувати

Модератор контенту — розширений статус для роботи на віки, і насамперед — із статей. Такі користувачі часто займаються активною перевіркою редагувань, відповідають на запити про видалення неякісних статей. На відміну від модераторів обговорення, вони можуть уникати частого спілкування з іншими користувачами. Тим не менш, навик ведення конструктивного діалогу є цінним і для цього статусу, як для будь-якого іншого.

Так як цей прапор є другим локальним по значущості технічних прав після адмінів, на багатьох вікі модератори контенту виконують роль помічників адміністрації. Іноді цей статус може служити свого роду випробувальним терміном перед тим, як користувач стане адміном. Також він активно видається користувачам, які вносять позитивний внесок, але з тих чи інших причин не дотягують до більш високого статусу.

Цікаві факти Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі