Fandom

Вікія про вікії

Масове видалення сторінок

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Масове видалення сторінок.png

Масове видалення сторінок (англ. Nuke; Масове вилучення сторінок) — технічне право, що дозволяє видаляти багато сторінок натисненням однієї кнопки. Доступна Wikia Staff, Helper і VSTF.

Існує також ряд користувальницьких скриптів, які виконують схожі дії, і доступних адміністраторам проекту. Приклад.

Використання Редагувати

Щоб провести масове вилучення сторінок, треба зайти на відповідну спеціальну сторінку — Special:Nuke. У першій рядку потрібно ввести нік або IP-адресу користувача, статті якого потрібно видалити. Нижче знаходиться поле вводу, в яке необхідно ввести максимальну кількість видаляються сторінок, за замовчуванням їх кількість — 500. Після цього необхідно натиснути кнопку «Виконати». Відкриється нове вікно, де потрібно вибрати, які статті видаляти і вказати причину. Після виконання всіх цих дій треба натиснути на кнопку «Видалити вибрані».

Як правило, при виконанні даної операції, користувачу присвоюється статус бота, щоб масове вилучення не було видно в свіжих редагування. При видаленні слід бути вкрай уважним, так як розширення не пристосоване для відновлення видалених сторінок.

Див. також Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі