FANDOM

Малі вікі — тип вікі-проектів, число статей на яких варіюється від 2 до 99. Після досягнення 100 статей вікі стає «бронзовою».

Опис Редагувати

Малі вікі не входять в загальноприйняту класифікацію вікі-проектів за розміром, цей термін потрібен для визначення етапу розвитку вікі між «порожньою» і «бронзовою». Таких проектів існує величезна безліч, проте з них можна умовно виділити два основних види:

  • Занедбані — більшість малих проектів, що зустрічаються на Фендомі, є саме покинутими. Творці або редактори що створили на проекті (що не дозволяє вважати вікі «порожній»), але залишили його до того, як число статей перевищила сотню. Іноді занедбані малі вікі відроджуються іншими учасниками після деякого часу.
  • Розвиваються — це або нові, недавно створені проекти, або відроджені занедбані, на яких ведеться активна робота. Випадково зустріти малу вікі саме в цій стадії розвитку досить складно, так як добре розвивається проект швидко переходить в розряд «бронзових», а погано розвивається швидко стає покинутим. Як правило, такі вікі є біпроектами або монопроектами.

Варто зазначити, що існує вкрай мала кількість вікі, вся інформація по темі яких вміщується у відведені 99 статей. Зазвичай канон, що уміщається в такий обсяг статей, просто не потребує додаткових енциклопедичних ресурсах.

Оформлення таких проектів рідко буває якісним. На цьому етапі учасники більше зайняті наповненням вікі контентом, але, як завжди, бувають і виключення, якщо на проекті є учасники-метапедисти, схильні до роботи з технічної, а не енциклопедичної стороною.

Мережа Вікії

Випадкова вікі