FANDOM

Вікно вибору макета

Вікно вибору макета сторінки

Макет сторінки — опція класичного візуального редактора, дозволяє користувачу при створенні сторінки вибрати, що буде на ній спочатку. Розрізняють порожній і стандартний макет сторінки, вибір між якими здійснюється безпосередньо перед початком редагування створюваної сторінки у відповідному меню.

Порожній макетРедагувати

При створенні сторінки користувачу надається звичайне пусте поле для редагування, і писати статтю необхідно з нуля. Використовується переважною більшістю редакторів, якщо вони мають хоч якийсь досвід, оскільки дозволяє не підправляти надається стандартним макетом, а відразу приступити до написання.

Стандартний макетРедагувати

Стандартний макет стор

Ненастроенный стандартний макет

Стандартний макет налаштовується адміністраторами проекту на сторінці MediaWiki:Createpage-with-video (або використовується базовий, наявний відразу після створення вікі). Він призначений для спрощення створення статей користувачами-новачками, так як містить в собі готові два заголовки розділів і спеціальні місця для додавання фото та відео, що повинно дозволити редактору створити нормально оформлену статтю навіть без знання вікі-розмітки і функцій візуального редактора. Втім, користь від базового стандартного макета присутня лише в теорії.

На практиці, використовуючи невідредагований стандартний макет сторінки, користувачи-новачки часто не додають фото і відео, з-за чого в статті залишаються місця для їх додавання, або ж не змінюють заголовки розділів, і вони так і залишаються наименованными Заголовок секції».

Налаштований макет стор

Налаштований макет

Зважаючи на це, рекомендується адміністраторам вікі-проекту при першій же можливості налаштовувати стандартний макет, щоб створювані статті більш відповідали місцевим основ оформлення статей.

ПриміткиРедагувати