FANDOM

Увага 02

Стій! Не роби цього
У статті описуються певні порушення для ознайомлення,
а зовсім не як інструкція чи керівництво для виконання.

ЛЯЛЬКОВОД, а, чол. Те саме, що ляльковик. Режисери, художники, ляльководи не меншу увагу приділяють підвищенню своєї майстерності (Мистецтво, 6, 1958, 23)
© Словник української мови: в 11 томах. — Том 4, 1973. — Стор. 579

Як не дивно, аналогічна стаття Кукловод на російському Фендомі про вікі була вилучена.

Отже, ляльководство (твінкоманія). Юний чи поважного віку юзер замість одного акаунта створює їх декілька.

Опис Редагувати

І все б нічого, якби, скажімо, адміністратор певної вікі просто забажав би подивитися: а як виглядає його проект з позиції звичайного користувача? Ну, того юзера, що взагалі без статусів? Таке люльководство не заборонене.

Поклик душі Редагувати

Ляльководство як поклик душі, коли користувач без видимих причин постійно змінює акаунти, може призвести до безстрокових локальних блокувань. Додаткові акаунти Ляльковод може як вимикати глобально так і кидати на призволяще. Проте це не заборонено загальними правилами Фендому, тож якщо Ляльковод повторно не порушує правил локальної вікі то проблем не буде.

Коли виникає проблема Редагувати

Куди гірше, коли ляльковод реєструє свої «ляльки» (також Клони, батискафи, субмарини, матрьошки, віртуали називайте, як забажаєте) — тоді, коли виникає спірна (конфліктна) ситуація.

Скажімо
  • Основний акаунт ляльковода за певні порушення заблокований в локальній вікі чи на Фендому глобально; лялька реєструється для обходу блокування.
  • На великих вікі-проектах проводиться серйозне голосування (видача статусу, зняття прапора, тощо; те, що ляльковод вважає важливим для себе); батискафи створюються для штучного набирання голосів в голосуванні на користь певного юзера. Це вже серйозне порушення.
  • Батискафи створюються для нагнітання певного конфлікту, нанесення образ чи переслідування інших юзерів, проведення вандальних акцій.
Такі й подібні створення ляльок є порушенням політики будь-якого вікі-проекту, у тому числі Фендому. Користувачі, винні в такому ляльководстві, попереджаються і (у разі повторного порушення) блокуються на Фендому глобально.

Примітки Редагувати

  • Перейменування акаунту хоча й технічно є створенням нового акаунту, проте юридично це один акаунт, оскільки на новий акаунт переноситься абсолютна більшість редагувань та делегуються повноваження попереднього акаунту.
    • Перейменування акаунту дозволяється зробити тільки один раз, проте декому із користувачів Фендому із-за рідкісного бага вдавалося скористатися цією можливістю декілька раз.

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі