FANDOM

Welcome

Значок відзнаки

Introduction & Welcome

Приклад відзнаки на користувацькій сторінці (рідкісний баг коли нагорода повторюється чотири рази)

Ласкаво просимо до вікі (анг. Welcome to the Wiki) — назва особливої відзнаки, що надається користувачу, що зробив свою першу правку на вікі.

Опис Редагувати

На цій відзнаці зображено червоне яблучко чи помідор а може й вишня у рожевому полі 5-кутної зірки, якою на вікія стандартно позначають відзнаку класу "Бронза", то ж бо за неї нараховується 10 балів.

За що надається Редагувати

Ця нагорода надається користувачу просто за те шо він такий молодець зробив свою першу правку на певній вікі.

Ця нагорода надається усім користувачам вікі, що зробили свою першу правку.

Звичайно ця нагорода буде нарахована користувачу тільки якщо на вікі буде увімкнена дошка досягнень, якщо ж дошка досягнень була увімкнута пізніше то користувач для отримання нагороди повинен ще раз зробити правку на вікі.

Цікавинки Редагувати

  • Якщо першою правкою на вікі було написання повідомлення іншому користувачу і дошка досягнень була увімкнута то за одну правку можна отримати зразу дві нагороди: Досить говорити "Привіт" і Ласкаво просимо до вікі.
  • Якщо першою правкою на вікі було редагування власного профілю і дошка досягнень була увімкнута то за одну правку можна отримати зразу дві нагороди: "Вступ" і "Ласкаво просимо до вікі".
  • Бувають рідкісні баги, коли користувач може отримати аж чотири таких нагороди як на скріншоті справа.

Мережа Вікії

Випадкова вікі