FANDOM

Крадуни (також блатні) — бандити та інші кримінальні особистості, що часом застрягли десь у середині 90-х. Зустрічаються на Україні повсюдно, але більш поширені в Росії.

Мають власний кодекс честі, «понятія», та діалект — кримінальний жаргон (самоназва — «Фєня»), що представляє з себе чистий суржик.

Більшість крадунів мають судимості та відбували строк у в'язницях, без цього вони начебто взагалі крадунами не вважаються.

Зовнішній виглядРедагувати

Для звичайних бандюків-пацанів характерна шкіряна куртка, спортивні штани «Абібас» та кроси тої ж фірми[1]. Найчастіше на зап'ясті красується блискучий дідовий годинник, а майже на кожному пальці руки повинні бути «печатки» та перстні різних мастей.

Пахани відрізнаються одягом, дорожчим за чисто пацанський. Тут на шиї може красуватись величезний годинник або хрест[2], або якась інша прибамбасина, головне щоб серед фраєров виділятися. У дев'яностих серед паханів та й блатних в цілому були поширені піджаки малинового кольору.

Останнім часом найбільшим атрибутом блатних є купа наколок (татуювань) по всьому тілу. Іноді вони мають глибокий смисл, а іноді «кольщик» і намальований квадратик охрестить паханською наколкою.

ГалереяРедагувати

Міста-розсадники крадунівРедагувати

Відомі українські крадуниРедагувати

Прийшли до успіхуРедагувати

В процесіРедагувати

  • Льора Сумской — найвпливовіший крадун сьогодення.
  • Нєдєля — «смотрящий» по Києву з кодли Сумського.

Не дойшли (X)Редагувати

  • Мамед — найвпливовіший крадун України до 2009 року. Помер від раку шлунку, а не від кулі, як не дивно[3].

ВиноскиРедагувати

  1. Це досить примітивна та стереотипна «уніформа», бандюки й подорожче одягатись можуть.
  2. Такі ще носять попи та репери.
  3. Хоча припущення, що Мамеда замочили кілери Сумського цілком справедливі, адже між бандами була серйозна конкуренція.

Мережа Вікії

Випадкова вікі