FANDOM

User.png

Користувач (англ. User) — важливий простір імен на вікі, використовується як особистий простір користувачів.

У цьому просторі можуть розташовуватися тільки два типи сторінок: профайли і підсторінки профайлів.

Профайли Редагувати

Профайл так чи інакше є у кожного користувача Фендом. Зазвичай їх створює глобальний бот Wikia через деякий час після реєстрації користувача (іноді сам користувач встигає створити його раніше). Бот заповнює всі профайли стандартним чином, додаючи туди текст зі сторінки MediaWiki:Welcome-user-page. Також в профайлі збоку вказуються досягнення (якщо вони підключені), зароблені користувачем, і модуль з посиланням на чат проекту (якщо він підключений).

У анонімних користувачів профайл не створюється автоматично, але при бажанні вони можуть створити його самостійно.

Будь профайл має назву «Користувач:Нікнейм_користувача». У ньому користувач може розповісти що-небудь про себе, написати про свої інтереси, діяльності на вікі, діяльності в реальному житті та інше. Фактично, профайл може правити не тільки його власник, але і всі інші користувачі, однак на більшості вікі-проектів редагування чужих профайлів та підсторінок профайлів не вітається і заборонено.

Підсторінки профайлів Редагувати

До своїх профайлам користувачі можуть створювати підсторінки з назвами типу «Користувач:Нікнейм_користувача/Назва_підсторінки». Зазвичай такі підсторінки використовуються, якщо користувач хоче що-небудь протестувати в особистому просторі або створити якийсь начерк, який поки що неможливо викласти в основний простір.

Окремим різновидом підсторінок профайлів є сторінки з персональними налаштуваннями JS і CSS. Ці установки можуть відрізнятися від поточних налаштувань повідомлень MediaWiki і будуть діяти тільки у самого користувача, додав їх до себе в підсторінку профайла. Сторінки, які відповідають за ці параметри такі:

  • Користувач:Username/global.css — глобальні налаштування CSS (тобто, налаштування будуть діяти на всіх вікі);
  • Користувач:Username/global.js — глобальні налаштування JS;
  • Користувач:Username/wikia.css — локальні параметри CSS для скіна Wikia (тобто, налаштування будуть діяти тільки на конкретній вікі);
  • Користувач:Username/wikia.js локальні налаштування JS для скіна Wikia;
  • Користувач:Username/monobook.css — локальні параметри CSS для скіна Monobook;
  • Користувач:Username/monobook.js локальні налаштування JS для скіна Monobook;
  • Користувач:Username/common.css — локальні параметри CSS для обох скінів;
  • Користувач:Username/common.js локальні налаштування JS для обох скінів.

Мережа Вікії

Випадкова вікі