FANDOM

User blog comments

Коментар блогу користувача (англ. User blog comment) — додатковий простір імен, присутнє на тих вікі, на яких підключені блогі (в незалежності від того, підключені на вікі коментарі).

Особливості і опис Редагувати

В даному просторі імен, як можна легко здогадатися по назві, зберігаються коментарі, що залишаються до різних записів у блозі (тобто до сторінок з простору «Блог користувача»). Ці коментарі знаходяться прямо під будь записом в блозі і зовні виглядають так само, як коментарі, що залишаються до звичайних статей (коментарі звичайних статей належать до простору імен «Обговорення»).

Зліва відображається аватарка користувача, залишає коментар (якщо його залишає анонімний користувач, з'являється зображення сірого силуету маленького чоловічка на білому тлі), праворуч — безпосередньо текст коментаря, внизу — дата залишення блогу і кнопка «Відповісти», призначена для відповіді на чужій (або іноді свій) коментар. Коментарі до блогів зазвичай використовуються для того, щоб користувачі могли висловити свою думку про самого запису в блозі або про те, чому вона присвячена, або ж просто обговорити що-небудь або задати запитання.

Кожен коментар (не тільки блогу) має досить складну структуру — "Коментар блогу участника:Ніикнейм_автора_блога/Название_блога/@comment-Автор_комментария-Номер_коммментария"; яку можна скоротити до виду: "Блог користувача:Нікнейм_автора_блога/Название_блога#comm-номер_комментария". Номер можна побачити, якщо, перебуваючи на сторінці блогу, навести на частину коментаря, де вказана дата — число відобразиться у спливаючій рядку браузера, що відображає вміст посилання. Також можна просто перейти за посиланням — тоді в адресному рядку виявиться скорочена посилання.

Операції з коментарями блогів Редагувати

Коментарі блогів може редагувати безпосередньо їх автор, а також адміністратори (останніми ця функція звичайно використовується для видалення нецензурної лексики, флуду тощо) — для цього потрібно натиснути на кнопку «Правити» під коментарем. Якщо коментар буде відредагований, інші користувачі зможуть побачити його історію, натиснувши на опцію «Історія», яка після цього повинна з'явитися.

При бажанні адміністратори також можуть видалити коментар. Захищати і перейменовувати коментарі неможливо; втім, це в більшості випадків і не потрібно. Перейменувати коментар вручну неможливо, однак якщо буде перейменована запис у блозі або автор коментаря, то відповідна частина його назви зміниться автоматично.

Галерея Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі