FANDOM

Коментарі — додаткова опція на Фендом, яка підключена на вікі за замовчуванням на сторінці Wiki Features. Вона потрібна для того, щоб залишати свої відгуки про яку-небудь сторінку в основному просторі вікі-проекту.

Хоча коментарі, якщо увімкнені, замінюють традиційні сторінки обговорення статей, вони так само розміщуються у просторі імен "Обговорення" (ns=2).

Запис коментаря Редагувати

Для того, щоб залишити коментар:

  • Спочатку необхідно в кінці будь-якої статті знайти віконце з коментарями. Воно розміщене між блоком з категоріями (та інтервікі, якщо вони є) та блоком "Читати далі". Там є вікно, призначене для введення тексту. Потрібно натиснути на нього.
  • Потім потрібно написати коментар. Не можна залишати нецензурні або такі, що ображають кого-небудь, повідомлення. У цьому випадку адміністратори будуть змушені заблокувати користувача, чи, як мінімум, видалити коментар.
  • Після запису потрібно натиснути кнопку «Залишити коментар».

Умови, при яких користувач не може залишати коментарі Редагувати

  • Користувач був раніше заблокований з якої-небудь причини адміністратором проекту.
  • На даній сторінці (або на всьому проекті) відключена функція коментування. Дуже часто адміністратори роблять це для запобігання вандалізму або флуду в статтях.
  • На вікі вимкнено анонімне редагування, а коментар намагається залишити незареєстрований користувач.
Засоби лабораторії Вікії Wiki Features
Основні інструменти

Блог · Голосування · Категорії-галереї · Коментарі до статей · Обкладинка вікі · Обов'язкова реєстрація користувачів · Стіна обговорення · Тема для інфобоксів «Europa» · Форум · Чат

Лабораторія Досягнення · Карти · Нові галереї зображень · Списки Топ-10
Інше Wiki Features і Шаблон:Wiki Features

Мережа Вікії

Випадкова вікі