FANDOM

АнонсРедагувати

На Головній проекту Вас вітають в україномовній вікі-енциклопедії по всесвіту легендарної серії ігор від українського розробника GSC Game World "Козаки". Тут Ви зможете знайти інформацію про ігри серії, юнітів, будівлі, місії, поради по тактиці тощо. На даний момент вікі вийшла на фінішну пряму до першої сотні статей. Проект описує ігри серії "Козаки":

  • Козаки: Європейські війни;
  • Козаки 2: Наполеонівські війни;
  • Козаки 3.

А також аддони:

  • Козаки: Останній довід королів;
  • Козаки: Знову війна;
  • Козаки 2: Битва за Європу.

Цікавим фактом є те, що Козакопедія навіть отримала ексклюзивне інтерв'ю від розробників щодо "Козаків 3".

«Козаки» — відома в усьому світі стратегія, в яку, певно, багато хто з Вас грав свого часу.

Самі по собі «Козаки» стали феноменальним явищем і в українському, і в всесвітньому ґеймдеві. Адже, де ще є реалістична фізика ядер, кільканадцятитисячні армії, де кожен солдат може керуватися окремо від решти; цікаві кампанії, розумний ШІ і, звісно, незабутня атмосфера минулого.

Якщо ви — історик, козакофіл, товстий дядько з загостреною формою ностальгії, або ж взагалі будь-хто ще, хто цікавиться українськими іграми — вам просто необхідно зіграти у "Козаки"!

Вікі постійно розвивається, не в останню чергу завдяки користувачеві Unikron, який зробив чималий внесок у розвиток вікі.

Виноски Редагувати

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 10000 статей
Титан
Вікі Fallout

Більше 1000 статей
Золото
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)

500-1000 статей
Silver
ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk)Цей проектThe Elder Scrolls Wiki (uk.tes)

100-500 статей
Бронза
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі СпільнотиЗоряні Війни ВікіВікі Spyro

Менше 100 статей
Увага 02
Undertale

Мережа Вікії

Випадкова вікі