Fandom

Вікія про вікії

Кнопки «Поділитися»

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Кнопки «Поділитися» — Функція, що дозволяє запостити деякі сторінки вікі в одну з популярних соціальних мереж. Прийшла на заміну однойменній кнопці, що підключається через скрипт «SocialIcons», у квітні 2015 року.

Було заявлено, що ці Вони будуть краще старого аналога, але для їх релізу довелося частково переробити розділ з заголовком статті, що викликало у деяких користувачів невдоволення.

Спочатку кількість кнопок було максимально можливим, російськомовному сегменти були доступні наступні: ВК, Facebook, Однокласники і Twitter, Tumblr і Reddit. Але, з часом, після виявлення менш використовуваних, залишилися тільки чотири перших. На даний момент на всіх мовних порталах відображається по чотири кнопки.

Зовнішній виглядРедагувати

Вони виглядають як невеликі гуртки з маленькою іконкою своєї Соц.Мережі. Їх колір залежить від обраного у конструкторі тим колір для посилань. При натисканні на одну з них відкривається діалогове вікно, що дозволяє відредагувати зміст майбутнього посту і перевірити - під тим чи акаунтом ви представилися системі.

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі