FANDOM

Категорії (розм. Кати) — тип сторінок на вікі. Служить для зв'язку статей і файлів з загальною тематикою.

Категорії знаходяться в просторі імен «Категорія». Стаття додається в категорії самої статті.

Зовнішній вигляд категорії Редагувати

Сторінка категорії являє собою алфавітний список статей, що входять в дану категорію. Якщо у категорію входить більше 200 статей, то сторінка буде розбита на кілька сторінок, між якими можна перемикатися за допомогою кнопки внизу сторінки.

У верхній частині сторінки категорії знаходиться галерея, в якій показано 8 найбільш відвідуваних сторінок цієї категорії. В якості зображення в галереї береться, як правило, перше зображення зі сторінки. Якщо на сторінці немає зображень, то у віконці показується шматок тексту сторінки.

Також адміністратори можуть підключити інструмент, при якому вся категорія буде у вигляді галереї.

Як створити категорію Редагувати

Щоб створити нову категорію, потрібно в тій статті, яку Ви хотіли б додати туди набрати назву категорії (внизу, у віконці для категорій або ж увійшовши в редактор). Після того, як Ви її набрали вона стане червоною. Важливо! Необхідно натиснути на посилання і створити категорію, якщо Ви цього не зробите, стаття буде додана в неіснуючу категорію, яку потім все-таки можна створити. Більш простий спосіб: створення сторінки з припискою «Категорія:...» на початку назви сторінки.

Внутрішня ієрархія категорій Редагувати

Всі категорії мають своєрідну ієрархію. Ось всі типи категорій в порядку убування: коренева категорія ← метакатегорії ← метапідкатегорії ← категорії ← підкатегорії.

Коренева категорія Редагувати

Коренева категорія на сайті завжди тільки одна. Саме в цю категорію так чи інакше входять всі категорії сайту.

Метакатегорія Редагувати

Метакатегорій на сайті може бути досить багато. Вони також, як і коренева категорія збирають в себе безліч категорій і охоплюють досить широку тему.

Метапідкатегорія Редагувати

Метапідкатегорія є тією ж метакатегорією. Відмінність тільки в тому, що метапідкатегорія охоплює кілька більш вузькі теми, порівняно з простою метакатегорією.

Категорія Редагувати

Категорій на сайті майже завжди повно. Вони, на відміну від перерахованих вище вже можуть містити не тільки категорії, але і деякі статті. Про категорії не можна сказати, що вони охоплюють дуже широку тему.

Підкатегорія Редагувати

Підкатегорія є тією ж категорією, але охоплює дуже вузькі теми і рідко має свої підкатегорії.

Див. такожРедагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі