Fandom

Вікія про вікії

Зоряні Війни Вікі

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
ЗоряніВійни гол01.png

Фрагмент Головної сторінки на березень-2016

Зоряні Війни Вікі — вільна енциклопедія про серію однойменних фільмів, книг, коміксів та ігор.

ІсторіяРедагувати

Рання історія цієї вікі не досить добре відома. Відомо що ця вікі була заснована користувачем Боба Фетт у 2011 році. І мабуть невдовзі закинута.

Десь так на початку 2015 року ця вікі була вже одна із декількох вікі-клонів україномовного порталу на тематику Зоряних Війн. Якось просто розважаючись один користувач переніс на одну з таких вікій, яка на той момент мала правильний URL і 0 статей, частину контенту з іншої вікі, після чого з'явились іншомовні користувачі - Quentum, що є адміном безлічі іншомовних проектів на тематику Зоряних Війн, та користувач Sightsaber, що є активним користувачем російськомовної сестринської вікі, що запропонували об'єднати усі вікі-клони українського порталу на базі однієї і надати їй правильний URL, що і було зроблено користувачем Marcus Tiberius, що вже займався цим питанням, за домовленістю з хелперами.

Тож війна клонів закінчилася і Marcus Tiberius став адміністратором цієї вікі. Не вдовзі Marcus Tiberius зняв з себе повноваження адміністратора. А адміністраторами цього проекту залишились користувачі D-2 та Sightsaber. На жаль уся адміністрація Зоряні Війни Вікі фактично зникла, адміністратор D-2 взагалі не з'являється на Wikia багато місяців, а адміністратор Sightsaber активно редагує лише російськомовну вікі Star Wars, виконуючі лише технічний нагляд за україномовною вікі.

Кандидати в АдміністраториРедагувати

У 2015 році один користувач попрохав Sightsaber надати йому права адміністратора мотивуючі це тим, що вже має чималий внесок з інших акаунтів на цій вікі, на що Sightsaber справедливо попрохав трохи попрацювати на вікі і опісля декількох днів редагувань той користувач відмовився від свого бажання, оскільки зрозумів, що не знається на всесвіті Star Wars, що виявився значно більший за 7 фільмів.

Цікаво, що величезний фанат Зоряних Війн, користувач Quentum, що вже був адміністратором цієї вікі один день (2-3 серпня 2015 року) неодноразово просив у хелперів російськомовного порталу (до якого офіційно входить і україномовний) надати йому права адміністратора україномовної Зоряні Війни Вікі, проте йому відмовлено, мотивуючі це тим що він не володіє українською мовою.

2016 рік Редагувати

ПідсумокРедагувати

Продовження війни клонівРедагувати

Пізніше з'ясувалось що користувач Newton17 це Dax29 що створив її за ради тестування тож ніякої війни клонів відповідно немає і то добре!

Історія триває Редагувати

2017 рік Редагувати

На початку 2017 року Quentum зняв усі повноваження з користувачів Sightsaber, D-2 і TheLoneWitcher за неактивність.

Також до вікі Зоряні Війни у 2017 році долучились користувачі Dax29 та GreenDovahkiin у котрого виникли певні труднощі з шаблонами які залюбки вирішив Mix Gerder.

Виноски Редагувати

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 1000 статей
Золото.png
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)Вікі Fallout

500-1000 статей
Silver.png
ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk)Цей проект

100-500 статей
Бронза.png
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі СпільнотиThe Elder Scrolls Wiki (uk.tes)Зоряні Війни ВікіВікі Spyro

Менше 100 статей
Увага 02.png
Undertale

Мережа Вікії

Випадкова вікі