FANDOM

ЗоряніВійни гол01

Фрагмент головної сторінки на березень-2016

«Зоряні Війни Вікі» — вільна енциклопедія про серію однойменних фільмів, книг, коміксів та ігор.

ІсторіяРедагувати

Рання історія цієї вікі відома не надто. Відомо, що ця вікі була заснована користувачем Боба Фетт у 2011 році. І, мабуть, невдовзі закинута.

Десь на початку 2015 року ця вікі була вже однією із декількох вікі-клонів україномовного порталу на тематику Зоряних Війн. Якось, просто розважаючись, один користувач переніс на одну з таких вікі, яка на той момент мала правильний URL і 0 статей, частину контенту з іншої вікі, після чого з'явились іншомовні користувачі — адміністартор безлічі іншомовних проектів на тематику Зоряних Війн Quentum та користувач Sightsaber, котрий є активним користувачем російськомовної сестринської вікі. Вони запропонували об'єднати усі вікі-клони українського порталу на базі однієї і надати їй правильний URL, що і було зроблено користувачем Marcus Tiberius, який вже займався цим питанням за домовленістю з хелперами.

Тож війна клонів закінчилася і Marcus Tiberius став адміністратором цієї вікі. Невдовзі Marcus Tiberius зняв з себе права, а адміністраторами цього проекту залишились користувачі D-2 та Sightsaber. На жаль, уся адміністрація «Зоряні Війни вікі» фактично зникла, адміністратор D-2 взагалі не з'являється на Fandom-і багато місяців, а Sightsaber активно редагує лише російськомовну вікі, виконуючи лише технічний нагляд за україномовним сегментом.

Кандидати в адміністраториРедагувати

У 2015 році один користувач попросив Sightsaber надати йому права адміністратора, мотивуючи це тим, що вже має чималий внесок з інших акаунтів на цій вікі, на що Sightsaber справедливо зауважив, що йому слід трохи попрацювати на вікі, і опісля декількох днів редагувань той користувач відмовився від свого бажання, оскільки зрозумів, що не знається на Star Wars, який виявився значно більшим за лише канонічну гілку всесвіту.

Цікаво, що величезний фанат «Зоряних Війн», користувач Quentum, який вже був адміністратором цієї вікі один день (2-3 серпня 2015 року), неодноразово просив у хелперів російськомовного порталу (до якого офіційно входить і україномовний) надати йому права адміністратора україномовної «Зоряні Війни вікі», проте йому відмовили, мотивуючи це тим, що він не володіє українською мовою.

2016 рік Редагувати

У квітні 2016 року користувач Usik64 також заявив про бажання отримати статус адміністратора на цій вікі, та поки що йому це не вдалося...

ПідсумокРедагувати

«Зоряні Війни вікі» на червень 2016 року має 127 статей, технічну адміністрацію і практично не має жодного активного користувача.

Продовження війни клонівРедагувати

15 числа 2016 року було помічено створення ще одного вікі-клона — Вікі Starwars.UK, створену користувачем Newton17. Користувач Usik64 намагався вийти на контакт із засновником, але йому це не вдалося. Потім з'явилися й інші користувачі, що висловились за об'єднання вікі-клона з основною вікі.

Пізніше з'ясувалося, що користувач Newton17 — це Dax29, який створив цю вікі заради тестування.

Історія триває Редагувати

TheLoneWitcher в кінці червня 2016 року висловив бажання очолити цю вікі та почав її редагувати, але з отриманням прав йому допомогли Usik64 та екс-бюрократ Marcus Tiberius. За їхнім проханням бюрократ Sightsaber надав права бюрократа TheLoneWitcher, а той зробив бюрократом Usik64, залишивши за собою лише права адміністратора.

7 вересня 2016 року почав робити внесок у розбудові вікі Staszhel, і незабаром теж став на ній адміністратором.

Станом на вересень 2016 року, єдиним активним на вікі користувачем є бюрократ Staszhel.

11 вересня 2016 року наполеглевий і величезний фанат Зоряних Війн, користувач Quentum, що вже був адміністратором на цій вікі один день з 2 по 3 серпня 2015 року, і є адміністратором безлічі сестринських вікі на тематику Зоряних Війн, звернувся з проханням надати йому права адміністратора та бюрократа, тож один з адміністраторів, що мало знається на Зоряних Війнах, зняв з себе повноваження бюрократа та надав їх Quentum.

2017 рік Редагувати

Протягом 2017 року Quentum зняв усі повноваження майже з усіх адміністраторів, як то Sightsaber, D-2, TheLoneWitcher та інших за неактивність.

Також до «Зоряні Війни вікі» у 2017 році долучилися користувачі Dax29 та GreenDovahkiin, у котрого виникли певні труднощі з шаблонами які залюбки вирішив Mix Gerder.

2018 рік Редагувати

На початок 2018 року на проекті переважно редагують два адміни-бюрократи Staszhel і Quentum.

Виноски Редагувати

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 10000 статей
Титан
Вікі Fallout

Більше 1000 статей
Золото
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)The Elder Scrolls Wiki (uk.tes)Вікі ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki

500-1000 статей
Silver
Цей проектUkrajinśka latynka VikiЗоряні Війни ВікіГарріпедія

100-500 статей
Бронза
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі КазкаВікі СпільнотиВікі SpyroUndertale

Менше 100 статей
Увага 02