FANDOM

Золото

Золоті вікі — тип вікі-проектів, число статей на яких варіюється від 1 000 до 9 999[1]. Після досягнення 10 000 статей вікі стає «титановою».

Опис Редагувати

Термін "золота вікі" був введений помічником Фендому Kuzur'ою у жовтні 2010 року і з тих пір активно використовується практично на україномовному та російськомовному порталі Фендому.

Золотих вікі не так вже й багато. Більша їх частина являє собою дуже великі проекти з великим числом статей. Зазвичай на таких вікі підтримується висока активність; статті на них пишуться не так часто (нерідко просто тому, що більшість статей на актуальні теми вже написано), але редагувань все одно робиться дуже багато, і відвідуваність також досить висока.

До статусу золотий вікі може дійти тільки проект з по-справжньому активними учасниками і широкою тематикою.

Характеристики Редагувати

Більшість золотих вікі мають або дуже високу, або (що рідше) дуже низьку активність. Як правило (не завжди), на них є гарне оформлення: логотип, фон, фавікон, шаблони на головній, CSS і JS.

Виноски Редагувати

  1. Вікі Спільноти до таких вікі відносять всі проекти, у яких понад 1 000; в тому числі ті, які на нашому проекті відзначені як «титанові» і «платинові».

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 10000 статей
Титан
Вікі Fallout

Більше 1000 статей
Золото
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)

500-1000 статей
Silver
ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk)Цей проектThe Elder Scrolls Wiki (uk.tes)

100-500 статей
Бронза
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі СпільнотиЗоряні Війни ВікіВікі Spyro

Менше 100 статей
Увага 02
Undertale