FANDOM

Creator.png

Значок відзнаки

Засновник або Творець (анг. Creator, рос. Создатель) — назва особливої відзнаки, що надається користувачу, що створив вікі, тобто засновнику, при увімкненні дошки досягнень.

Опис Редагувати

На цій відзнаці зображена увімкнута лампочка накалювання, тобто не енергоефективна "Лампочка Ілліча", що є символом "ГОЭЛРО", а значіть електрофікації, звичайно у полі 12-кутної зірки, якою на вікія стандартно позначають візнаку класу "Золото", то ж бо за неї нараховується 100 балів.

За що надається Редагувати

Засновник СВП.PNG

Приклад відзнаки на користувацькій сторінці

Ця нагорода надається користувачу просто за те шо він такий молодець натиснув кнопочку у правому верхньому куту вікія, що називається "Створити вікі". Ця нагорода одна і надається лише засновнику і більш нікому. Звичайно ця нагорода буде миттєво нарахована засновнику як тільки на вікі буде увімкнута дошка досягнень.

Цікавинки Редагувати

Є припущення, що оскільки відзнака Щасливе редагування за 1000 правку надається з помилковою характеристикою "За 2000 правку" і так далі, то можливо Відзнака Засновник є не чим іншим як спотвореною відзнакою Щасливе редагування "За 1000 правку" та нараховується першому користувачу вікі так би мовити за 0 правок тож бо за заснування вікі.

ГОЭЛРО "Лампочка Ілліча" Редагувати

ГОЭЛРО.jpg

Мережа Вікії

Випадкова вікі