FANDOM

Creator

Значок відзнаки

Засновник або Творець (анг. Creator, рос. Создатель) — назва особливої відзнаки, що надається користувачу, що створив вікі, тобто засновнику, при увімкненні дошки досягнень.

Опис Редагувати

Засновник СВП

Приклад відзнаки на користувацькій сторінці

На цій відзнаці зображена увімкнута лампочка накалювання, тобто не енергоефективна "Лампочка Ілліча", що є символом "ГОЭЛРО", а значіть електрофікації, звичайно у полі 12-кутної зірки, якою на вікія стандартно позначають візнаку класу "Золото", то ж бо за неї нараховується 100 балів.

За що надається Редагувати

В прадавні часи, коли земля була плоскою, ця нагорода надавалася користувачу просто за те шо він такий молодець натиснув кнопочку у правому верхньому куту вікія, що називається "Створити вікі". Ця нагорода одна і надавалася лише засновнику і більш нікому. Звичайно ця нагорода нараховувалась засновнику, як тільки на вікі вмикалася дошка досягнень [1].

Більше цю відзнаку отримати неможливо! Редагувати

З 2017 року засновники проектів більше не можуть отримати цю відзнаку, це неможливо, оскільки підключення та вимкнення дошки досягнень прибрано з панелі адміністратора а увімкнути її можуть лише співробітники після запиту адміністратора проекту, проте після цього засновник не отримає цю відзнаку а отримує всі інші відзнаки як звичайний користувач.

Цікавинки Редагувати

Є припущення, що оскільки відзнака Щасливе редагування за 1000 правку надається з помилковою характеристикою "За 2000 правку" і так далі, то можливо Відзнака Засновник є не чим іншим як спотвореною відзнакою Щасливе редагування "За 1000 правку" та нараховується першому користувачу вікі так би мовити за 0 правок тож бо за заснування вікі.

Виноски Редагувати

  1. Зараз цю функцію забрали у локальних адмінів, ачивки під'єднують на вікі співробітники ФЕНДОМу після звернення ч-з саппорт