FANDOM

Creator

Значок відзнаки

Засновник або Творець (анг. The Creator, рос. Создатель) — назва особливої відзнаки, що надається користувачу за створення вікі, тобто засновнику, при увімкненні дошки досягнень.

Опис Редагувати

Засновник СВП

Приклад відзнаки на користувацькій сторінці

На цій відзнаці зображена увімкнута лампочка накалювання, тобто неенергоефективна "Лампочка Ілліча", що є символом "ГОЭЛРО", а значіть електрофікації, звичайно у полі 12-кутної зірки, якою на вікія стандартно позначають візнаку класу "Золото", то ж бо за неї нараховується 100 балів.

За що надається Редагувати

Ця нагорода надається користувачу просто за те, що він такий молодець натиснув кнопочку у правому верхньому куту вікія, що називається "Створити вікі". Ця нагорода одна і надається лише засновнику і більш нікому. Звичайно ця нагорода нараховується засновнику, як тільки на вікі вмикають дошку досягнень[1].

Цікавинки Редагувати

  • Є припущення, що оскільки відзнака Щасливе редагування за 1000 правку надається з помилковою характеристикою "За 2000 правку" і так далі, то можливо Відзнака Засновник є не чим іншим як спотвореною відзнакою Щасливе редагування "За 1000 правку" та нараховується першому користувачу вікі так би мовити за 0 правок тож бо за заснування вікі.
  • Протягом майже усього 2017 року цю нагороду не можливо було отримати, оскільки підключення та вимкнення дошки досягнень прибрано з панелі адміністратора а увімкнути її можуть лише співробітники після запиту адміністратора проекту, проте після цього засновник не отримував цю відзнаку а отримував всі інші відзнаки як звичайний користувач. Приблизно з грудня 2017 року ця відзнака знову надається засновнику, як тільки співробітники вмикають дошку досягнень.

Виноски Редагувати

  1. Зараз цю функцію забрали у локальних адмінів, ачивки під'єднують на вікі співробітники ФЕНДОМу після звернення ч-з саппорт.