FANDOM

Заміна на ліцензійне відео — поширена практика Фендому, коли звичайне відео замінюється на спеціальне, ліцензоване самої Фендом.

Потрібно зауважити, що дана дія можуть виконувати тільки адміністратори, Wikia Staff, VSTF і помічники Фендом. Опція заміни на ліцензійне відео розташовується за адресою Спеціальна:LicensedVideoSwap.

Причини і суть Редагувати

Заміна на ліцензійне відео

Так виглядає службова сторінка з заміною відео.

Заміна на ліцензійне відео 1

Вікі-движок пропонує замінити відео.

Звичайне відео з YouTube та інших популярних відеохостингів, як правило, знято без ліцензії. Без сумніву, відповідальність за її відсутність лягає на самого автора відео, однак це загрожує вилученням відео на самому хостингу, внаслідок чого відео видаляється і з самої вікі.

Багато відео (наприклад, трейлери гри) ліцензовані спеціально самої Фендом. Якщо є дублікат даного відео на Фендом, при заході на сторінку LicensedVideoSwap вікі-движок автоматично запропонує адміністратору замінити відео, просто натиснувши на опцію «Замінити». Перед заміною відео потрібно переконатися, що воно є повною заміною попереднього. Іноді буває, що вміст ролика трохи відрізняється. Це пов'язано з тим, що движок порівнює не відео в цілому, а окремі кадри з нього на однакових часових відрізках.

Далі користувач зможе підставити дане відео, в результаті чого минуле відео заміниться на ліцензійне.

Не треба забувати час від часу перевіряти дану службову сторінку, так як оновлення відеобібліотекі Фендом відбувається часто.

Мережа Вікії

Випадкова вікі