FANDOM

Заблокований користувач — зареєстрований або анонімний користувач, підданий блокуванню. Список поточних блокувань на вікі проглядається на сторінці Спеціальна:BlockList. Там же можна дізнатися термін блокування, її причину і заблокував адміністратора.

У деяких випадках заблокований користувач обходить блокування створює новий обліковий запис, однак це трапляється нечасто.

Види Редагувати

  • Безстроково заблокований користувач. Цей користувач не може і ніколи не зможе правити на вікі. Зазвичай безстрокова блокування застосовується до злісних вандалів і порушників правил.

Заблокований користувач.PNG

  • Тимчасово заблокований користувач. Такий користувач заблокований на час від декількох годин до року (іноді кількох років) — тобто, передбачається, що рано чи пізно його аккаунт буде розблоковано.

Тимчасово заблокований користувач.PNG

  • користувач, заблокований за власним бажанням. Блокування за власним бажанням застосовується до тих користувачів, які самі просили про це, у зв'язку з їх небажанням продовжувати роботу на проекті або з іншими причинами. Адміністраторським різновидом блокування за власним бажанням є самоблокування. Значну частку самоблокировок складають короткострокові блокування з метою тестування.
  • Глобально заблокований користувач. Такий користувач заблокований на всьому просторі Фендом. Дана блокування може накладатися VSTF, Помічниками і співробітниками Фендом. Зазвичай користувачів блокують глобально за порушення Умов використання. Глобальна блокування може бути видана як на певний строк, так і назавжди.
  • Відключений аккаунт користувача. За порушення Умов використання Фендом в особливих випадках акаунти користувачів можуть бути відключені співробітниками Фендом. Відключення не має зворотної дії — відключений аккаунт не може бути знову «включений». Будь-який користувач також може самостійно подати запит на відключення свого облікового запису через спецсторінку Спеціальна:CloseMyAccount.

Права Редагувати

Заблокований користувач позбавляється практично всіх прав, які мають звичайні користувачі. Наприклад, він не може правити сторінки, заходити в чат, залишати коментарі та завантажувати картинки. Якщо заблокований користувач спробує це зробити, йому буде показана спеціальна табличка, яка говорить про те, що виконання цієї дії неможливо.

Єдине, що він може:

  • Читати статті, коментарі, обговорення, форум і блоги;
  • Переглядати історію редагувань і вихідний код сторінок;
  • Писати у Contact;
  • Користуватися інструментом ComparePages;
  • Залишати повідомлення на своїй сторінці обговорення (якщо адміністратор при блокуванні не заборонив користуватися цією можливістю)

Мережа Вікії

Випадкова вікі