FANDOM

Журнал — спеціальна службова сторінка, розташована за адресою Special:Log. Журнали дозволяють будь-якому користувачу спостерігати за найважливішими подіями і змінами на проекті.

Довідка Редагувати

Вгорі сторінки знаходиться таблиця даних, яку користувач може вільно редагувати. В якості параметрів встановлені вигляд журналу, «Виконавець» (той, хто вчиняє дію), «Мета (назва або користувач):» (те, по відношенню до чого/кого вчиняється діяння), «З року (і раніше)» (дії якого року повинні відображатися на сторінці) і «З місяця (і раніше)» (дії якого місяця повинні відображатися на сторінці), останні два ніколи не бувають заповнені системою, їх може визначати лише сам користувач.

Під таблицею знаходиться сам журнал, де детально описується, хто, коли і по відношенню до чого на вікі зробив яку-небудь дію, наприклад:

08:58, жовтня 25, 1917 Usik64 (обговорення | внесок | заблокувати) змінив членство в групах для Користувач:Казкар з (ні) на Адміністратор (ти сьогодні молодець, отримай-ка прапорець)

Типи журналів Редагувати

Є кілька типів журналів:

  • Журнал аватарів користувачів — історія зміни зображеннь у тих чи інших користувачів. В журналі вказується тільки сам факт зміни аватара, посилання на новий аватар не надається.
  • Журнал блокувань — журнал блокувань на вікі. Зазначаються виконавець, дія, цільової користувач, термін і причина блокування.
  • Журнал блокувань в чаті — журнал блокувань у чаті (доступний, тільки якщо на віки підключений чат). Побудований за тим же принципом, що і журнал блокувань вікі.
  • Журнал завантажень — майже завжди найбільш заповнений і частооновлюваний журнал проекту, відображає завантаження нових файлів. Зазначаються виконавець і посилання на завантажений файл їм.
  • Журнал захисту — журнал захисту сторінок. У журналі зазначаються виконавець, цільова сторінка, тип захисту, її термін і причина.
  • Журнал імпорту — список імпортований. Як правило, в цьому журналі дуже мало повідомлень, або ж він взагалі порожній.
  • Журнал об'єднань — журнал об'єднань сторінок. По всій видимості, тут повинні відображатися приєднання історій змін статей один до одного через технічний інструмент MergeHistory, не доступний локальних адміністраторів і не використовується на Фендом. Практично на всіх проектах Фендом цей журнал є порожнім.
  • Журнал патрулювання — журнал патрулювання. Тут вказані автоматичні патрулювання, їх виконавець і цільова сторінка. Якщо на віки підключено неавтоматичне патрулювання редагувань, вказується і воно.
  • Журнал перейменувань — журнал перейменувань сторінок. У журналі зазначаються виконавець, цільова сторінка, нова назва і причина, а також факт залишення перейменування.
  • Журнал перейменувань користувачів — теж рідкооновлюваний журнал, відображає всі зміни ніків користувачів. Як виконавець указується стаффер, далі пишеться автоматичний код.
  • Журнал прав користувача — журнал змін статусів користувачів. Зазначаються виконавець, цільової користувач, його новий і старий статус.
  • Журнал реєстрації користувачів — журнал реєстрації нових користувачів. Зазначаються лише факт вчинення діяння і нікнейм нового користувача.
  • Журнал вилучень — журнал вилучень і відновлень сторінок. У журналі зазначаються виконавець, цільова сторінка і причина.
  • Журнал Wiki Features — журнал підключень і відключень тих чи інших розширень Wiki Features. Тут вказується виконавець і код, де true означає "підключений, а falseвимкнено.
  • Тип шаблону — журнал змін типів шаблони. Крім виконавця, показана початкова різновид шаблону і нова, змінена.
  • Карти — журнал різних дій з картками. У журналі зазначаються виконавець та сама дія, яке було здійснено (зазначаються створення і видалення карток, а також операції з точками на картах). Доступний тільки, якщо підключено відповідне розширення.
  • Журнал співробітників - журнал, доступний тільки помічникам і співробітникам Wikia Inc.

Мережа Вікії

Випадкова вікі