FANDOM

Емпті (Empty, у перекладі на українську «порожній») — загадковий і незрозумілий баг, в минулому мешавший залишати коментарі на форуме і на стінах обговорення. Це не користувач (хоча, по суті, є ним), не бот і не сторінка. Щоб він з'явився, на вікі повинні були бути підключені новий форум і/або стіни обговорення.

Баг був поширений до 2014 року, після чого зник.

Опис Редагувати

Іноді, при спробі написання повідомлення на форумі або на чиїйсь стіні обговорення, повідомлення з'являлося не там, де треба, а точніше, зовсім не з'являється там, де його писали. На сторінці свіжих редагувань і на сторінці вкладу користувача можна було побачити, що повідомлення залишено на стіні Empty. Хоча часто, якщо зайти на стіну Empty, ніяких повідомлень не було там.

Причини виникнення Редагувати

  • Найбільш часта причина виникнення — баг, в результаті якого коментарі відображалися зовсім не в тій темі, в якій були написані.
  • Якщо користувач потрапили на стіну Емпті, перейшовши за якийсь посиланням, значить, залишивший посилання зробив помилку і написав не ті цифри. Порівняйте:
    • Тема:3219 — посилання на існуючу тему на форумі
    • Тема:1 — посилання на неіснуючу тему на форумі (зараз таке посилання може вести на стіну будь-якої неіснуючого користувача, чий нікнейм відповідає або числа, або назві якоїсь зі статей).

Рішення Редагувати

Повідомлення на стінах обговорення неможливо було переміщати подібно до повідомлень на форумі. Тому якщо користувач залишив повідомлення на стіні Емпті, то нічого не залишалося, крім як залишити це повідомлення ще раз там, де потрібно. При небажанні набирати його заново, можна було на сторінку свіжих редагувань або на сторінку свого вкладу, щоб знайти там потрібний текст і скопіювати його.

Інші появи Редагувати

Крім стіни обговорення, а також на деяких старих вікі у Емпті є своя сторінка, іменована Empty. Вона має розмір 0 байт, її створює бот WikiaBot. Вона не відображається в розділі «Стільки-то статей на цій вікі», але її легко можна знайти, наприклад, в списку коротких сторінок або некатегоризованих сторінок. На нових вікі така сторінка не з'являється.

Цікаві факти Редагувати

  • Якщо спробувати відповісти на те, що інший користувач «написав» на сторінці Емпті, повідомлення потрапляло в нікуди, але в свіжих редагування писався, що він написав на сторінці обговорення одного з користувачів.
  • Коли на Фендом тільки з'явився новий форум, всі головні теми, які створювалися адміністраторами, потрапляли одночасно і на стіну Емпті (вірніше, туди потрапляли їх назва та опис).
  • 21 серпня 2013 вийшло технічне оновлення, яке, за словами розробників, повинно було виправити і знищити Емпті, проте вже на наступний день Емпті повернувся і почав з'являтися навіть частіше, ніж раніше.
  • Насправді, Empty — в минулому акаунт реального користувача, який виявляв активність у травні 2006. Майже весь його внесок пов'язаний із китайськомовним проектом 香港網絡大典, на якому він зробив 11 редагувань. Також одну зміну він здійснив на Community Central. Зараз користувач неактивний. При цьому з аккаунта зроблено ще дві редагування на якомусь невідомому проекті.