FANDOM

Sockpuppet-mugshot

Елітний віртуал спостерігає за тобою

Елітний віртуал — вид віртуала, активно бере участь в житті проекту/-ів і має велику кількість редагувань.

Інформація Редагувати

Елітний віртуал може створюватися для:

  • Безпосередньої підтримки основного аккаунта в голосуваннях.
  • Отримання різних технічних прапорів у разі безстрокового блокування на проекті або поганої репутації на ньому основного облікового запису.
  • Висування абсурдних претензій до основного облікового запису, щоб підправити репутацію.

Як правило, елітні віртуали серйозно конспируються. Вони можуть використовувати інші IP-адреси, тому витримують одну або кілька перевірок. Поняття «елітний віртуал» було введено користувачом Edward Chernenko у 2009 році.

Конспірація Редагувати

Створити елітного віртуала — дуже складне заняття. Але якщо постаратися, віртуала так ніхто і не викриє. По-перше, віртуал повинен мати погляди, відмінні від ваших. Причому, важливо не переборщити. Не треба робити у вашого «другого я» абсолютно відмінні від вас погляди. По-друге, облікові записи повинні правити на різних проектах. Це правило діє для тих проектів, де дуже маленька аудиторія. Якщо проект великий, то віртуала створювати можна, але з найбільшою обережністю. По-третє, вкрай бажано, щоб акаунти правили в різний час. По-четверте, слід повністю змінити себе». Стати абсолютно іншим — вибрати інший аватар, по-іншому оформити свій профайл.