FANDOM

ВікіДрузі01

Віріант зазначення вікі-друзів

Дружні проекти чи, по-іншому, Друзі вікі чи Вікі-друзі є у багатьох вікі-проектів.

Опис Редагувати

  • Нерідко два чи кілька адміністраторів (а часом і один адміністратор, якщо він має статус адміністратора на різних локальних вікі) домовляються між собою про «вікі-дружбу» між своїми проектами.
  • Зазвичай їх вказують на головній сторінці в якому-небудь спеціальному розділі з назвою на кшталт «Друзі», «Дружні вікі» або «Партнери».
  • Союз між собою можуть укласти різні проекти. В основному так чинять вікі одного мовного порталу, що мають схожу тематику або хоча б що відносяться до одного порталу (наприклад, «Відеоігри» або «Захоплення, наука і культура»), проте на цей рахунок є й винятки.
  • При цьому не існує єдиної політики щодо укладення союзів, здебільшого вони створюються діючими адміністраторами / активними учасниками в ході невеликого обговорення.
  • Як правило, дружба між двома проектами використовується виключно заради взаємного перенаправлення із заголовних обох вікі, що підвищує їх відвідуваність [1]. Тим не менш, іноді дані союзи можуть означати і щось більше, наприклад, взаємна допомога у написанні статей.
  • Втім, нерідко буває і так, що в одній вікі записаний в друзях інший проект, однак на самому цьому проекті зворотнього посилання на першу вікі немає взагалі.

Виноски Редагувати

  1. Оскільки кожен небайдужий користувач проекту дбає, щоб про його проект дізналися якомога більше нових людей. Лише так можна залучати до співпраці нових дописувачів, розширювати спільноту і нарощувати контент.

Мережа Вікії

Випадкова вікі