Fandom

Вікія про вікії

Драматика

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Енциклопедія Драматика — загальнодоступний україномовний вікі-проект, енциклопедія сучасної народної культури, за словами основних користувачів, — з української точки зору[1].

Український аналог Луркоморья, англомовної Енциклопедії Драматики, та інших енциклопедій подібного виду. Присутнє анонімне редагування аж до відсутності обмежень на завантаження файлів. Широко відомий на просторах Уанету, і відповідно вже або потенційно охоплює його культуру. Також увага приділяється української дійсності.

Користувачі-адміністраториРедагувати

Діяльними керівниками є Фільтр редагувань (головний адміністратор), Ясон дінАльт (здебільшого з технічної частини), Курка Аалямб (фактичний творець політики проекту та значного обсягу статей), модератори — Айдер (фактичний творець описового проекту «Аніме і Манґа») і Редвіс (автор багатьох статей про українські і не зовсім сайти, фурь).

Починали на Демотиваторах і Файній Меморії, відбувся розкол, після чого Драматика відбрунькувалася в окремий проект. Безосібні Драматики в переважній більшості є безосібними Учану.

Структура Редагувати

Згідно з сутністю проекту, для зручності користувачів, створена певна специфічна структура. Основними організаційними одиницями є десять описових проектів — чотири присвячені мережі та 6 — реальності:

  1. Іміджборди
  2. Блоґосфера
  3. Сайти
  4. Закордонні мережі
  5. Аніме та Манґа
  6. ЗМІ
  7. Освітня Драматика
  8. Людство
  9. Українство
  10. Політика

Також присутні неописові проекти, це «Вісник Учану» — інформаційний орган українських інтернетів і «Хроніка і статистика», де збираються кількісні дані щодо значної частини сайтів укрмережі і не тільки.

Статус Редагувати

Створена 17 липня 2010 року. З тих пір проект розвинувся настільки, що називати його «аналогом» чогось вже якось незручно, оскільки значна частина статей:

  1. Оригінального наповнення, відображають саме український погляд на речі світу без фільтрації з первинних джерел (оригінальні дослідження — звичайна практика).
  2. Написані так званим учан-спіком, консолідованим українським мережевим сленґом на основі сленґу іміджобрду Учан.

Проте знаходяться навіть новачки, які, приходячи на Драматику, перекладають туди статті з Луркоморья. Через філософію вільної участі, такі статті майже не видаляються, але їхнім наповненням ніхто й не цікавиться.

Важливо те, що деякі статті/категорії статей не мають аналогів в світі. Так, саме на Українській Драматиці знаходиться найбільший у світі список іміджбордів, в побуті якого українцям допомагають аноніми з усього світу, також серед найбільших у світі статей можна виділити статтю про іміджборд та макрос тощо.

Посилання Редагувати

Виноски Редагувати

  1. Енциклопедія Драматика:Про

Мережа Вікії

Випадкова вікі