Fandom

Вікія про вікії

Досить говорити "Привіт"

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Sayhi.png

Значок відзнаки

Досить говорити "Привіт" (анг. Stopping by to say hi) — назва особливої відзнаки, що надається користувачу, що написав повідомлення на сторінці іншого користувача.

Опис Редагувати

На цій відзнаці зображено англійське слово "Hi" (Хай) у рожевому полі 5-кутної зірки, якою на вікія стандартно позначають відзнаку класу "Бронза", то ж бо за неї нараховується 10 балів.

За що надається Редагувати

Ця нагорода надається користувачу просто за те шо він такий молодець написав на сторінці іншого користувача якесь повідомлення, будь-що, хоча б написав "Тут був я".

Ця нагорода надається усім користувачам вікі, що написали повідомлення іншому користувачу.

Звичайно ця нагорода буде нарахована користувачу тільки якщо на вікі буде увімкнена дошка досягнень, якщо ж дошка досягнень була увімкнута пізніше а ніж написано повідомлення то користувач для отримання нагороди повинен ще раз написати повідомлення іншому користувачу.

Цікавинки Редагувати

  • Англійське слово "Hi" (Хай) на відзнаці можна прочитати українською як "ні".
  • Якщо першою правкою на вікі було написання повідомлення іншому користувачу і дошка досягнень була увімкнута то за одну правку можна отримати зразу дві нагороди: Досить говорити "Привіт" і Ласкаво просимо до вікі.

Мережа Вікії

Випадкова вікі