FANDOM

Тло — хто не знає, це те саме, що фон (просто українською мовою :0)).

ТлоЗробитиКартинку01

Якщо розміри картинки значно менші розмірів екрану Вашого монітора, на сайті спостерігатиметься така картина: малюнок розміститься вгорі - ліворуч.

Отже, як це робитьсяРедагувати

  • Ви маєте підібрати чи створити картинку із розрішенням біля 1900х900 пікселів.
  • У вікії є обмеження на завантаження тла не більше 300 КБ [1]. Тут виходить чергова дилема: або картинка якісна і невелика, або велика і не дуже якісна.

Як це бороти?Редагувати

Іст України Фон 03

— скажімо, так

  • Відкрийте вибрану картинку в будь-якому графічному редакторі, хоч в складному Фотошопі, а хоч в простому Пейнт.неті.
  • Не зменшуючи розмірів, як домовлялися, десь 1900 х 900 пкс, експортуйте картинку в .JPG, при зберіганні, коли програма запитає, з якою якістю зберігати, зменшіть до 280 КБ.
Іст України Фон БезСередини
  • Можна «вирізати» середину в тому місці, де має бути текст. Такий варіант підходить для проектів, де прозорість тексту незначна.
  • Ще можна «обманути» критерій 300 КБ, завантаживши тло через CSS, проте у цьому випадку при відкритті кожної нової сторінки обсяг картинки буде вантажитися щоразу заново, себто Ви забезпечите читачеві «важку сторінку», що за умови низькошвидкісного інтернету просто відверне Ваших читачів. Людина просидить 5 хвилин біля монітора, де відкрилася 1/4 сторінки, плюне, і піде на інший сайт.

Завантажити нове тлоРедагувати

Тло 01

...слід через панель адміністратора, вибравши Конструктор тем.

Чим не слід захоплюватисяРедагувати

  • Якщо Ви і навчилися міняти тло Вашої вікі, не потрібно цього робити тричі на день.
  • Тим більше не потрібно гратися із фоновими зображеннями, коли на вікі написані 8-10 статей. Спочатку контент, потім свисто-перділки.

Виноски Редагувати

  1. А раніше, році так у 2013, було 150 КБ, і край