FANDOM

Всі версії зміни сторінок зберігаються, тому можна легко скасувати погані або невдалі правки і повернути сторінку в попередній стан.

Скасування редагування крок-за-кроком Редагувати

Всі користувачі можуть повернути сторінку до попередньої версії.

  • Перейдіть на сторінку і відкрийте Історію сторінки.
  • Натисніть по посиланню Скасувати навпроти останньої правки.
  • Ви опинитеся в Візуальному редакторі, який покаже вам різницю версій між сторінками.
  • Натисніть Записати сторінку, вказавши, якщо необхідно, причину скасування редагування.

Повернення більш ранньої версії сторінки Редагувати

Це дозволяє повернутися до конкретної версії сторінки, скасувавши відразу декілька змін.

  • Відзначте ту версію сторінки, до якої ви хочете повернутися і більш ранню версію сторінки.
  • Натисніть кнопку Порівняти вибрані версії, потім кнопку Правити і Записати сторінку.
  • Обов'язково вкажіть в описі змін, що ви повертаєте їх одну попередніх версій сторінки, щоб учасники зрозуміли вашу правку.

Зауваження Редагувати

  • Намагайтеся завжди вказувати, чому ви скасували правку, щоб не почати війну правок. Війни правок, коли два або більше редакторів почергово скасовують правки один одного, — неприйнятна ситуація. Це робить сторінку Історії змін марною і засмічує Свіжі правки. Якщо ваше примітка буде занадто довгим, залиште його на сторінці обговорення цієї сторінки.
  • У разі скасування вандалізму, переконайтеся, що ви повернули сторінку до версії, де відсутня вандалізм; сторінка може бути кілька разів відредагована.

Відкат редагувань Редагувати

Адміністратори вікі і учасники зі статусом откатчика можуть відкочувати відразу кілька правок для швидкого повернення сторінки в колишній стан. Ця функція використовується для скасування явного вандалізму, коли зміни сторінки не потребують перевірки.

  • Посилання відкат розташовується в останньої правки в Довідка:Історія сторінки Історії сторінки, на сторінці Свіжих правок і на сторінці вкладу учасника, чиї правки ви хочете відкотити.
  • Використовуйте відкат лише в разі явного вандалізму, так як вам не буде надано вікно редагування, в якому можна буде пояснити скасування правок.
  • Якщо після правок вандала хтось ще відредагував сторінку або повернув один з колишніх її варіантів, відкат правок буде неможливий.
  • Якщо вандал створив сторінку, то відкат також неможливий. В такому випадку, вам потрібно просто видалити цю сторінку.

Можна приховати відкат масового вандалізму з Свіжих правок? Редагувати

Іноді вандал або частіше вандал-бот робить дуже багато дрібних правок на безлічі сторінок, і їх відкат засмічує сторінку Свіжих правок. У цьому випадку адміністратор може прибрати відкочені правки вандала з цієї службової сторінки.

  • Заблокуйте вандала
  • Перейдіть на його сторінку Вкладу учасника
  • В адресному рядку браузера додайте &bot=1 в кінці веб-адреси цієї сторінки
  • Натискайте по черзі на відкат всіх правок вандала.

Відобразити відкочені правки на сторінці Свіжих правок, в цьому випадку, можна клацнувши по посиланню Показати ботів в налаштуваннях свіжих правок. Відкочені правки збережуться в базі даних, але не будуть засмічувати Свіжі правки. Мета цього методу в тому, щоб факт масового вандалізму не турбував звичайних учасників і не заважав їм спокійно працювати.

de:Hilfe:Zurücksetzen

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі