FANDOM

Всі користувачі можуть переглядати сторінки вікі і сприяти їх поліпшенню. Однак на вікі існує також ряд спеціальних статусів для учасників, які мають доступ до додаткових можливостей вікі, допомагають боротися зі спамом і вандалізмом.

Щоб змінити статус учасника, використовуйте Спеціальна:UserRights.

Локальні статуси Редагувати

Всі учасники Редагувати

Будь-який користувач, навіть без облікового запису на Фендом, може переглядати сторінки і редагувати незахищені сторінки.

Зареєстровані учасники Редагувати

Користувачі, які створили обліковий запис на Фендом і увійшли до неї, можуть:

Автопідтверджені учасники Редагувати

Зареєстровані учасники, які створили свій обліковий запис понад 4 доби тому і зробили більше 10 редагувань, також можуть:

  • завантажувати файли, ставити зовнішні посилання і видаляти вміст сторінок без показу Captcha.
  • редагувати частково захищені сторінки.
  • завантажувати декілька файлів одночасно.

Учасники з підтвердженим email Редагувати

Учасники, які підтвердили свою електронну пошту, вказану при реєстрації облікового запису, можуть отримувати повідомлення по e-mail та електронні листи від інших учасників вікі, а також запитувати новий пароль в разі його втрати.

Відкатники Редагувати

Щоб видалити правки вандала і неякісні правки, найчастіше, потрібно кілька дій в історію змін сторінки. Учасники, що володіють функцією відкату правок, можуть зробити це — одним клацанням миші.

Статус відкочувача не вказується на особистій сторінці учасника, але ви можете знайти учасників з цим статусом у список учасників.

Слід зазначити, що адміністратори мають ці функції за замовчуванням, а відкатник — це учасник, який не має прав адміністратора.

Модератори чату Редагувати

Якщо на Віки підключений Чат, то деякі учасники можуть отримати статус модератора чату. Ці учасники можуть заблокувати іншим учасникам доступ до чату або видалити учасника з чату.

Адміністратори Редагувати

Адміністратори — учасники, які, зазвичай, вибираються співтовариством конкретної вікі. Вони володіють особливими функціями, порівняно зі звичайними учасниками, і можуть:

Докладніше див. Довідка:Що можуть адміністратори

Бюрократи Редагувати

Бюрократи — це учасники, зазвичай засновники конкретної вікі, які володіють функціями адміністратора плюс можуть:

  • призначати нових бюрократів.
  • давати і забирати права адміністратора в інших учасників.
  • давати і забирати право відкочувати правки іншим учасникам.
  • давати і забирати права модератора чату.

Див. статтю Довідка:Управління правами учасників.

Статус бюрократа не вказано особистій сторінці учасника. Там написано просто «Адміністратор». Дізнатися учасників з цим статусом можна в список учасників.

Боти Редагувати

«Бот» — будь-який автоматизований процес, програма або скрипт, який робить за учасника різні виснажливі однакові дії на сторінках вікі. Іноді, коли боти працюють, важко встежити за правками реальних учасників, тому в свіжих правки можна приховати правки, виконані ботом.

На вікі учасник, який хоче використовувати бота, повинен налаштувати окремий обліковий запис для нього і обговорити з іншими учасниками правки, які буде виконувати бот і потрібно приховувати їх. Після цього цей учасник або адміністратор повинен зв'язатися з співробітниками Фендому, щоб зареєструвати бота.

Перевіряючі IP Редагувати

Ці учасники можуть перевірити IP-адреси, з яких зареєстрований учасник здійснював свої правки на вікі. Таким статусом володіють співробітники Фендом, VSTF і деякі учасники зі статусом Helper. Однак на вікі, де вандалізм і спам є серйозною проблемою, звичайним учасникам також може бути виданий цей статус.

Глобальні статуси Редагувати

Wikia Staff (співробітники Фендом) Редагувати

Співробітники Фендом володіють повним доступом до всіх налаштувань і інструментів Фендом. Вони допомагають і підтримують всі вікі-спільнота і все вікі-проекти. Зв'язатися з співробітниками Фендом можна через сторінку Спеціальна:Contact.

VSTF Редагувати

Добровольці для боротьби зі спамом (скор. англ. VSTF) — особлива група учасників, що мають права адміністратора на всіх вікі. У них є ряд особливих інструментів для цього. Детальніше дивіться en:Help:SpamTaskForce. Список VSTF можна дізнатися за посиланням Спеціальна:ListUsers/vstf.

Wikia Helpers (Помічники) Редагувати

Помічники — співробітники Фендом і волонтери, які мають права бюрократа на всіх вікі. Детальніше дивіться Довідка:Helper. Список помічників можна дізнатися за посиланням Спеціальна:ListUsers/helper.

Wikia Utilities Редагувати

Волонтери, які мають доступ до ряду інструментів співробітників Фендом і VSTF.

Заблоковані учасники Редагувати

Якщо учасник порушив Умови використання Фендом або вимоги до учасників або текстів конкретної вікі, він може бути заблокований адміністратором. Такі учасники не можуть:

  • редагувати, перейменовувати сторінки.
  • видаляти або захищати сторінки.
  • завантажувати файли
  • змінювати статус інших учасників

У ряді випадків, заблоковані учасники не можуть також надсилати електронні листи іншим учасникам, створювати нові облікові записи, редагувати власну сторінку обговорення.

Як дізнатися статус учасника? Редагувати

Зайдіть на сторінку Спеціальна:ListUsers [1], поставте галочки біля «Адміністраторів», «Відкатників» або будь-яких інших учасників з особливим статусом і клацніть посилання «Показати». Ви також можете побачити, коли ви останній раз з'являвся на вікі і коли зробив останнє редагування, що вкаже, наскільки він активний в цьому співтоваристві.

Виноски Редагувати

  1. Довідка/Список користувачів

Мережа Вікії

Випадкова вікі