Fandom

Вікія про вікії

Довідка/Прогрес вікі-проекту

< Довідка

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Прогрес вікі — спеціальна сторінка вікі, доступна адміністраторам вікі. Вона покликана допомогти творцям вікі в перші тижні їх роботи. Виконуючи конкретні завдання, такі як редагувати Головну сторінку додати 10 сторінок на вікі і т.п., ви зможете ефективно та послідовно почати розвиток вашої нової вікі. Сторінка Прогрес вікі є частиною Кабінету адміністратора.

Опис Редагувати

Загальний вигляд сторінки Прогрес вікі

Сторінка Прогрес вікі складається з наступних розділів:

  • Індикатор прогресу вікі — він у відсотках фіксує хід прогресу вікі. Коли ви виконуєте ті чи інші завдання, "колесо" заповнюється.
  • Під індикатором прогресу вікі розташовані ті завдання, які слід виконати в даний момент.
  • Список завдань — тут перераховані 30 завдань, які треба виконати для заповнення індикатора прогресу вікі. Завдання можна пропускати, якщо вам здається, що це завдання ви не зможете виконати на початковому етапі розвитку вікі. Підведіть вказівник миші до назви завдання ів віконці, що відкрилося, клацніть по посиланню "Пропустити". Посилання на виконані завдання забарвляться в сірий колір.
  • Пропущені завдання — список пропущених вами завдань. Ви можете повернутися до них у будь-який час.
  • Бонусні завдання — цей список завдань стає активним, коли ви виконаєте всі завдання з основного списку і у вас залишаться невиконаними пропущені завдання. У цьому випадку, щоб отримати 100% на індикаторі прогресу, ви можете виконати будь-які з перерахованих бонусних завдань.

Виконувати завдання може не тільки засновник вікі, але і всі інші учасники. Їх правки також йдуть в рахунок виконання тієї чи іншої задачі.

Виноски Редагувати

Див. також Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі