FANDOM

Назва Вікі (також Sitename) — обирається учасником при створенні вікі. Це дуже важлива частина майбутнього проекту, тому підходьте до питання вибору назви Вікі з особливою ретельністю.

Де фігурує назва Вікі Редагувати

Поради Редагувати

  • Вибирайте назву, яка приверне нових учасників до Вашої Вікі і одночасно пояснить їм, про що ця Вікі.
  • Назва повинна бути універсальною і, по можливості, збігатися з URL Вашої Вікі. Хоча це не завжди кращий спосіб вибрати назву для Вікі, але в більшості випадків це працює. Наприклад, якщо URL Вашої Вікі music.wikia.com, то найліпша назва для Вікі буде: Music Wiki, Wikimusic або Mymusic Wiki.
  • Назва Вікі може містити тільки літери та цифри, але не знаки пунктуації або велику кількість пробілів. Воно також не може збігатися з кодом тієї, чи іншої мови. Наприклад, назви En Wiki або Ru Wiki використовувати не можна.
  • Не завжди логічно використовувати абревіатури в назві, навіть якщо це щось дуже відоме. Не забувайте, що люди можуть бути не в курсі того, що Ви мали на увазі. Наприклад, абревіатура "WoW Wiki" може означати все, що завгодно, для необізнаного учасника, тому краще використовувати повну назву "World of Warcraft Wiki або трохи скорочена "Warcraft Wiki".
  • Пам'ятайте, що рейтинг Вашої Вікі в пошукових системах частково заснований на назві Вікі. Так, оригінальна назва допоможе підвищити рейтинг, але це не завжди так однозначно. Люди частіше шукають інформацію про "Зоряні війни" або про "Зоряні війни вікі", ніж про "Вукіпедію".

Простір імен Редагувати

  • Назва Вікі використовується в просторі імен Project на Вашій Вікі. У зв'язку з цим, вигідно мати коротку назву Вікі. Тобто, наприклад, якщо на Doom Wiki Ви створите сторінку Doom:Назва сторінки, вона автоматично буде поміщена в простір імен Doom. Якщо Ви хочете, щоб простір імен Project і назва Вашої Вікі відрізнялися один від одного, будь ласка, зв'яжіться із співробітниками Вікі через Спеціальна:Contact.
  • Простір імен Project також відображається у змінній {{ns:project}}. Наприклад, якщо Ви ввели де-небудь на цій вікі {{ns:project}}, то отримаєте: Вікі про вікі.

Зміна назви Вікі Редагувати

Змінити назву Вікі можна. Для цього зв'яжіться з співробітниками Фендому через Спеціальна:Contact.

Лист має включати повідомлення приблизно такого змісту:

"I'm admistrator this Wiki. 
Please change Sitename: 
"Поточна назва" => "Бажана назва"."

Якщо це зовсім нова Вікі, то зміна назви не є проблемою. У випадку, якщо вікі велика, а ще й при цьому така, що активно розвивається, — будь ласка, обговоріть це з користувачами вікі-спільноти перш, ніж приймати таке рішення.

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі