FANDOM

Конструктор тем — це простий у використанні інструмент адміністратора, який дозволяє швидко налаштувати тему вашої Вікі.

Виберіть вже існуючу тему або створіть свою власну унікальну тему, яка відповідає тематиці вашої Вікі.

Конструктор Тем 01.png

Опис Редагувати

Конструктор тем розташовується в нижній правій вкладці «Мої інструменти» і доступний тільки адміністраторам Вікі. В панелі конструктора, ви можете отримати доступ до трьох вкладках, і переглянути тему перед збереженням.

  • Тема : Виберіть зі списку встановлених тем ту, яка може відповідати тематики вашої Вікі, при необхідності ви можете внести в цю тему зміни у вкладці "Налаштування".
  • Налаштування : Визначте колір фону, зображення та інші атрибути сторінки.
  • Логотип : Дизайн назви вашої вікі. Можете написати назву або завантажити свій унікальний графічний логотип.

ТемаРедагувати

  • Ви можете вибрати одну з одинадцяти заданих тим, клікнувши на потрібну тему. В нижній частині екрану під панеллю налаштування ви побачите попередній показ теми.
  • Якщо ви хочете частково змінити існуючу тему, просто натисніть на вкладку "Налаштування" і розпочніть редагування.
Конструктор Тем 02.png

НалаштуванняРедагувати

Фон (тло) — частина ВЕБ-сторінки за межами робочої області,

яка відображається на всіх сторінках вашої вікі.

  • Ви можете використовувати тільки один колір, вибравши колір на вибір в палітрі кольорів (або додати шістнадцятковий код кольору). Змішувати кольори не можна.
  • Ви можете використовувати кольори з прозорими картинками над ними, вибравши один із сірих чи білих моделей у вікні графіка.
Конструктор Тем 03.png

  • Якщо ви хочете додати свій власний фоновий малюнок, натисніть на вікно Графіка, виберіть файл для завантаження. Ви можете завантажити .JPG, .PNG або .GIF, Ліміт становить 150 кілобайт.
  • Бажано, щоб фонова картинка була розрахована на широкоекранні монітори, тому використовуйте для неї розрішення до 1980х1024рх. Якщо ж фонова картинка маленька за розміром, можна замостити фонову область даній картинкою, ставимо галочку навпроти напису "плитковий фон"
  • Якщо ви вирішите не покривати картинкою всю фонову область, вона з'явиться в одному місці, відповідно до свого розміру, а решта фонова область буде відповідати кольору вибраного у вікні колір.
  • Щоб суворо зафіксувати фонову картинку, поставте галочку навпроти напису "фікс". У цьому випадку, картинка не буде "виїжджати" наверх при прокрутці вниз довгих сторінок вікі.
Сторінка
  • У цьому розділі можна редагувати кольори кнопок, посилання, заголовки сторінок і колір листа.
  • Клацніть на вікно в кожній категорії, щоб змінити колір.
  • Палітра кольорів дозволяє вибрати колір або додати в шістнадцятковий код.
  • Сторінки вікі можна зробити прозорими так, що буде видно фонова картинка. Для цього пересуньте повзунок з написом "прозорість" і виберете потрібну вам ступінь прозорості. Увага: при використанні цієї функції не забувайте, що кольори тексту і посилань треба буде підбирати виходячи з кольору фонової картинки, а не кольору самої сторінки.
  • Всі зміни будуть відображатися у вікні попереднього перегляду, як ви виберете їх, а потім будуть застосовані у Вікі після натискання кнопки "Зберегти все готово".
Конструктор Тем 04.png

Логотип Редагувати

  • Логотип (wordmarks) — назву вашої вікі, яке може бути як текстових так і зображенням. Воно з'являється на кожній сторінці вашої Вікі. Користувачі можуть перейти на головну сторінку вікі, перебуваючи на будь-якій сторінці Вікі, достатньо клікнути на логотип.
  • Текстовий логотип : Складається з тексту, спочатку встановленого в SITENAME вікі. Щоб змінити його, натисніть кнопку Змінити. Щоб змінити шрифт, виберіть у меню з 15 варіантів шрифту, а також розмір шрифту, маленький, середній або великий.
  • Графічний логотип : Ви можете придумати і завантажити свій власний логотип. Графічний wordmarks може бути тільки .PNG файли і повинні мати розміри 250x65 пікселів. Графічний файл Workmark зберігається Файл:Wiki-wordmark.png.
  • Фавікон — маленький значок-іконка, яка з'являється в адресному рядку вашого браузера. Ви можете завантажити її з допомогою Конструктора. Для цього використовуйте зображення роздільною здатністю 16х16 пікселів (чи 32х32) у форматі .ico.

Збереження і відкот до попередньої версії Редагувати

  • Коли ви закінчите, редагувати тему вашої Вікі натисніть кнопку "Зберегти, все готово" і Ваша нова тема буде застосована на вашій Вікі миттєво! [1]
  • Якщо ви хотіли б подивитися або повернутися до минулої Теми, ви можете зробити це знову увійшовши в конструктор тем. Натисніть на "минулі версії" і він буде завантажуватися в режимі попереднього перегляду.

Виноски Редагувати

  1. А це вже фігушки. Ви зможете побачити нову тему чи в іншому бравзері, чи після оновлення кешу серверів Фендому. А це відбувається зовсім не миттєво, часом за 20 — 30 хв, рідше годину.

Мережа Вікії

Випадкова вікі