FANDOM

Це переклад статті з російськомовної Центральної вікі ru.community.wikia.com/wiki/Справка:Изменение_имени_участника.

Створення нового облікового запису Редагувати

Легкий спосіб змінити ім'я учасника — це створити новий обліковий запис.

Створення перенаправленняРедагувати

Якщо Ви хочете, то можете переадресувати свій старий обліковий запис на новий, записавши на старій сторінці учасника #redirect [[Користувач:Нове ім'я]]. Якщо у Вас не так багато редагувань під старим ім'ям, то Ви повинні вчинити саме так.

Політика Редагувати

Співробітники Фендому дозволяють учасникам, чий e-mail підтверджений, редагувати один раз своє ім'я учасника. Таким чином, Ви повинні добре подумати, перш, ніж звертатися з цим проханням, так як нове ім'я залишиться з Вами назавжди.

Вибір нового імені

Якщо ж Ви все-таки вирішили змінити своє ім'я учасника, то знайте, що Ви не можете:

Щоб перевірити, чи вільне бажане Вами ім'я, наберіть в адресному рядку браузера:

http://community.wikia.com/wiki/User:Бажане ім'я

Якщо на потрібному профайлі ви побачите напис "Не зареєстровано облікового запису /Бажане ім'я/ , то це означає, що такий обліковий запис вільний.

Зміна імені учасника Редагувати

Щоб змінити ім'я учасника, залиште запит на спеціальній сторінці. Упевніться, що Ви задоволені обраним новим ім'ям , так як не зможете більше його змінити, і переконайтеся, що вибране ім'я не починається з великої літери .

Потім введіть своє нове ім'я учасника в порожнє вікно і поставте дві позначки в пунктах про те, що "'Ваше нове ім'я написано вірно і що Ви прочитали дану статтю"'.

Співробітник Фендом вишле Вам лист, якщо запит на зміну імені буде схвалений, а потім ще один лист, коли відбудеться зміна імені. "'Увага"', коли буде йти процес зміни імені, цей користувач не зможе вносити правки на Вікі зі свого облікового запису. В залежності від кількості Ваших правок і кількості тих Вікі, куди вони вносилися, процес зміни імені може зайняти від декількох годин до декількох десятків годин.

Співробітники Фендом перемістять всі Ваші правки на всіх Вікі і Вашу сторінку учасника на новий обліковий запис. Ваш пароль, поштову скриньку і налаштування залишаться без змін. Увага, так як Ваша підпис змінитися з переходом на новий обліковий запис, Вам доведеться самостійно виправити старі сторінки з Вашим підписом, якщо Ви побажаєте це зробити.

Що зробити неможливо Редагувати

  • Якщо у Вас є декілька облікових записів на Вікі, неможливо об'єднати їх в одну.
  • Неможливо перенести правки на Вашу обліковий запис, якщо Ви внесли їх не представившись системі, з IP адреси.
  • Не можна взяти ім'я, яке використовує інший учасник.
  • Не можна мати ім'я учасника, що починається з рядкової букви.

Дивися також Редагувати

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі