FANDOM

Адміністратори Вікі мають право захищати сторінки, а також знімати захист з сторінок.

Захист Сторінок 01

ВикористанняРедагувати

Більшість сторінок на Вікі повинні залишатися незахищеними, щоб учасники Вікі могли вільно редагувати їх.

Необхідність повного захисту всіх сторінок Вікі — це поширена помилка.

Ви можете використовувати захист у наступних випадках
  • На популярних сторінках, таких як Головна, де можливі часті випадки вандалізму.
  • На сторінках політики і правил даної вікі, якщо вони пройшли затвердження вікі-спільнотою.
  • На сторінках, де ведеться безглузда війна правок.
  • Логотип і фавикон вікі і сторінок в просторі імен MediaWiki захищені від правок звичайних учасників автоматично.
  • Особисті сторінки користувача (див. Довідка/Користувацький простір) на прохання самого користувача.
Захист Сторінок 02

Рівні захистуРедагувати

Адміністратори можуть захищати сторінки, використовуючи чотири рівня захисту
  • Захист сторінок від правок нових і незареєстрованих учасників.
  • Захист сторінок від редагування всіх учасників, які не є адміністраторами.
  • Каскадний захист — захист сторінок від редагування всіх учасників, які не є адміністраторами, при цьому стають захищеними всі сторінки, включені в ту, що каскадно захищається.
  • Захист від перейменувань — захист сторінок від перейменувань учасниками, не є адміністраторами.

Крок за крокомРедагувати

Щоб захистити статтю, шаблон, зображення або будь-яку іншу сторінку, клікніть стрілку вниз поруч з написом «Редагувати», і в випадаючому меню виберіть «Захистити».

  • У вікні Ви можете вибрати рівень захисту.
  • При бажанні Ви можете по різному налаштувати рівень захисту від правок і від перейменування. За замовчуванням, вони налаштовуються однаково. Якщо Ви хочете змінити рівень захисту від перейменування, виберіть потрібний пункт у вікні «Перейменування».
  • Щоб включити каскадний захист, поставте галочку поруч з пунктом «Захищати сторінки, включені у цю сторінку (каскадний захист)».
  • Виберіть причину захисту сторінки зі спадного меню, або напишіть своє.

Натисніть Кнопку «Підтвердити».

Зняття захистуРедагувати

  • Щоб зняти зі сторінки захист, знову натисніть стрілку вниз поруч зі словом «Редагувати» і виберіть «Зняти захист».
  • Встановіть бажаний рівень захисту сторінки.
  • Виберіть причину зняття захисту з сторінки зі спадного меню, або напишіть своє.
  • Натисніть Кнопку «Підтвердити».

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі