FANDOM

Скажімо, Вам необхідно зберегти певний контент від вандалів. Окрім традиційного захисту сторінок Ви можете зробити копію своїх статей на інших вікі-проектах як Фендому, так і поза її межами. Для цього застосовуються функції Експорт — Імпорт.

Ними можна користуватися і просто для переносу важливого контенту за необхідності.

Крок за крокомРедагувати

Експорт 01
Експорт 02
Експорт 03
Домовимося
  • проект, з якого експортуємо статті, — Вікі 1
  • проект, НА який імпортуємо, — Вікі 2.
Для прикладу виберемо

Оптимально статті переносити за категоріями. Перенос здійснюється шляхом формування .XML-файлів. В подальшому, щоб не перемикати щоразу регістр, назвемо їх ХМЛ-файлами.

Експорт 04
Експорт 05

На жорсткому дискові Вашого комп'ютера створюєте теку, у яку будете поміщати тимчасові ХМЛ-файли.

Крок 1Редагувати

Експорт 10
Експорт 11png
Експорт 12
Експорт 15

Милуємося результатами творчої діяльності

Заходимо в Панель адміністратора Вікі 1.

Через закладку Додатково (рос. Расширенные) знаходимо Інструменти → Експорт.

Крок 2Редагувати

Щоб працювати системно, не упустити важливих даних, паралельно відкриваємо вкладку Категорії Вікі 1.

По черзі формуємо ХМЛ-файли, задаючи назви категорій у відповідному віконці сторінки Експорту Вікі-1.

Важливо
  • Для оптимального завантаження пам'ятаємо, якщо обсяг категорії значний (скажімо, 100 статей і більше), в ХМЛ-файл для переносу не варто завантажувати більше однієї категорії. Невеликі за обсягом (5-10 статей) категорії можна експортувати в одному загальному ХМЛ-файлі.
  • Не забуваємо відмічати «галочками», щоб перенос статей відбувався разом із шаблонами, що цими статтями використовуються.

Крок 3Редагувати

Після збереження ХМЛ-файла в теку на вінчестері нашого комп'ютера переходимо на Вікі-2, куди ми плануємо імпортувати статті.

Знаходимо Спеціальні (рос. Служебные) сторінки. В них, так само, групу Інструменти, де має бути Імпорт статей.

Знаходимо через форму завантаження файлів збережений ХМЛ-файл, і зазначаємо його адресу. Тиснемо Завантажити. В залежності від швидкодії Вашого комп'ютера і обсягу файла, потрібно почекати від кількох секунд до кількох хвилин, доки завантажиться контент.

Крок 4Редагувати

Повторюємо операції спочатку до завершення процесу завантаження необхідного матеріалу.

ЗауваженняРедагувати

  • Файли зображень та медіа, якщо вони не були прокатегоровані у Вікі-1, доведеться завантажувати вручну.
  • Некоректно переносяться галереї зображень. Вікі-2 сприймає назву файлів галереї як текст.

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі