FANDOM

Боти — це невеликі програми чи скрипти, які роблять автоматичні виправлення на Вікі, допомагаючи учасникам здійснювати безліч однакових або невеликих рутинних редагувань. Наприклад, переміщення групи сторінок в нову категорії, заміна одного слова на інше, додавання шаблонів, проставлення міжмовних посилань.

Статус бота Редагувати

Так як бот може зробити дуже багато правок за час своєї роботи, що забруднить" сторінку Свіжих правок, можна присвоїти йому статус бота. У цьому випадку, його правки будуть приховані на сторінці Свіжих правок, хоча їх завжди можна буде переглянути, натиснувши посилання "Показати редагування ботів".

Щоб отримати такий статус бота, будь ласка, зв'яжіться із співробітниками Фендом через Спеціальна:Contact або зверніться до учасників, що має статус helper.

Важливі зауваження Редагувати

Боти на Фендом зобов'язані мати обмежену швидкість редагування, щоб вони не перевантажували сервера відкриттям і збереженням сторінок за дуже короткий проміжок часу.

Сторінка учасника-бота має виглядати наступним чином:

  • має бути чітко написано, що цей учасник — бот.
  • повинен бути вказаний власник бота.
  • повинна бути присутнім посилання на сторінку обговорення власника бота.

Звичайні учасники повинні негайно звернутися до адміністратора Вікі, щоб він заблокував бота, якщо його автоматичні правки некоректні або викликають порушення в роботі Вікі.

Додаткова інформація Редагувати

Для отримання додаткової інформації по створенню та налагодженню ботів можна подивитися наступні джерела російською мовою:

Виноски Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі