FANDOM

Історія Вікі Гра Престолів Редагувати

Рання історія цієї вікі маловідома, вона була створена у 2013 року користувачем Zamovu і мабуть у тому ж році покинута з невеликою кількістю статей. Навесні 2015 року чи влітку цю вікі очолив Marcus Tiberius що довів її до ума, зробив міжмовні посилання та оформлення а також об'єднав її ще з одним вікі-клоном на тему Гри Престолів. Тоді ж влітку призначив бюрократом одного користувача, що було дня нього несподіванкою хоча він трохи вештався на цій вікі. З весни 2016 року адмінами стали Usik64 та пізніше Ustas014, а Marcus Tiberius зняв з себе усі повноваження. За згодою усіх адмінів у травні 2016 року Гра Престолів Вікі підключено до англомовної бази даних. В червні 2016 року TheLoneWitcher став адміністратором цієї вікі.

Гра Престолів, що воно таке? Редагувати

«Гра престолів» (англ. «A Game of Thrones») — перший роман (1996) з циклу «Пісня льоду й полум’я» американського письменника Джорджа Мартіна.

Анонс Редагувати

Жанр — епічне фентезі з елементами жаху.

Отримав у 1997 році премію Локус як найкращий фантастичний роман і був номінований у тому ж 1997 році на премію Неб’юла та на Всесвітню премію фентезі (WFA). Новела «Кров дракона», що включає розділи з роману про Дейенеріс Таргарієн, виграла в 1997 році премію Г’юґо як найкраща новела.

Короткий зміст Редагувати

Світ Семи Королівств — це світ лицарів та вбивць, турнірів та битв, героїв та лицедіїв, інтриг та пригод, вічного холоду та вічного літа. Світ, в якому зникла магія та давно загинув останній дракон.

Світ, єдність якого тримається на владі короля — Роберта Баратеона, котрий захопив престол, відібравши його у династії Таргарієнів із Валірії, що правила у Весторосі майже триста років. Проте могутній воїн часто виявляється слабким королем. Після таємничої загибелі свого десниці (правої руки короля) — Джона Аррена, Роберт призначає на цей пост свого вірного товариша — Еддарда Старка — правителя Півночі. Старк змушений відправитись в столицю — Королівську Гавань[1], залишивши Вінтерфелл на свого чотирнадцятирічного сина Роба.

«Завдяки» підступам власного оточення, яким заправляє його дружина, королева Серсея Баратеон (Ланістер), Роберт гине на полюванні, а в країні спалахує жорстокий конфлікт: Старки, як найближчі союзники короля, виступають проти Ланістерів — Хранителів Заходу, що і не приховують своїх планів щодо вільного престолу. Свої амбіції стосовно трону мають також і два брати загиблого короля — Станніс та Ренлі.

Граючи в ігри престолів лорди Вестороса забувають про існування за океаном нащадків Таргарієнів — Візеріса Таргарієна та його сестри Дейєнеріс, що дивом врятувались після перемоги Роберта і тепер палають жагою помсти. Мало хто на Заході вірить, що Дейнеріс вдалося виростити драконів, загибель яких до описуваних подій оцінювалася мінімум у триста років.

…Захоплені міжусобною війною, люди не звертають уваги на події, що розгортаються на далекій Півночі, за Стіною, де потрохи набирає сили нелюдь[2]. До того ж, як твердить гасло Старків — «Зима Близько…»

2016 Редагувати

  • Коли постало питання пошуку україномовного хелпера, діючим хелпером користувачем Kuzura@fandom;Talk було запропоновано користувачеві Marcus Tiberius «підняти» вікі Гра Престолів у зв’язку із виходом в світ нового, 6-го сезону.
  • Не дивлячись на те, що Marcus Tiberius не став юним хелпером Фендому, в цілому Гра Престолів отримала друге дихання, увійшла в рейтинг WAM і, взагалі, стала досить симпатичним вікі-проектом.
  • Влітку 2016 за порадою того ж хелпера Kuzura@fandom;Talk користувачем Usik64обговорення було дещо переосмислено перспективу розвитку вікі. Він створив єдиний навбокс Серії, що дозволить розширити вікі за рахунок нових статей про кожну окрему серію серіалу. По мірі виходу серій нових сезонів шаблон (і кількість необхідних для написання статей) також розширюватиметься.

Жарти Редагувати

Завдяки старанням адміністраторів на Гра Престолів Вікі з’явилися жартівливі фото:

Галерея Редагувати

Виноски Редагувати

  1. В українському перекладі книг Королівський Причал
  2. Білі Ходоки і віхти, для захисту від яких усього людства сотні років тому було створено Нічну Варту (моск. Ночной Дозор.)

П · О · Р ! * Активні вікі-проекти українського сегменту Фендому *  !
Більше 10000 статей
Титан
Вікі Fallout

Більше 1000 статей
Золото
ҐанґстеропедіяMass Effect ВікіBorderlands Wiki UkraineThe Elder Scrolls Wiki (uk.elderscrolls)

500-1000 статей
Silver
ВідьмакS.T.A.L.K.E.R. Wiki (uk)Цей проектThe Elder Scrolls Wiki (uk.tes)

100-500 статей
Бронза
Гра Престолів ВікіВікінгиВікі СпільнотиЗоряні Війни ВікіВікі Spyro

Менше 100 статей
Увага 02
Undertale

Мережа Вікії

Випадкова вікі