FANDOM

Глобальне меню 6 версія

Глобальне навігаційне меню — невід'ємна частина кожної сторінки Фендом (за винятком скіна monobook), що полегшує навігацію по проектам.

Опис Редагувати

Являє собою білу смугу у верхній частині екрана, яка затемнюється при прокручуванні сторінки. Головним елементом меню є рядок пошуку з лупою-перемикачем «пошук всередині вікі/за всім вікі-проектам» і кнопкою введення запиту.

Зліва від неї розташований логотип Фендом (переправляющий на центральну вікі порталу при клацанні)[1] і заслання на три найпопулярніших порталу: «Відеоігри», «Кіно» і «Телебачення». Між пошуком і порталами також є розділ «Дослідіть на Фендом». При наведенні на стрілочку поруч з останнім з'являється невеликий випадаючий список з трьома посиланнями: на рейтинг WAM («Популярні вікі»), на центральну вікі мовного порталу та на інструмент вікі.

Праворуч від пошукового рядка розташований округлений зображення (при наведенні розкриває «меню користувача»: «обговорення користувача», «Налаштування», «Довідка», «Завершення сеансу»), «дзвіночок повідомлень» і кнопка «Створити вікі».

Для неавторизованих користувачів особисті списки видозмінюються в «меню входу».

Нове глобальне меню Анонімна версія

Історія Редагувати

Старий глобальне навігаційне at1
Випадаюче повідомлення

Старі повідомлення

До 2 грудня 2014 дизайн глобального меню кардинально відрізнявся від нинішнього:

  • колір меню підлаштовувався під колірну схему проекту;
  • рядок пошуку розташовувалася окремим блоком під локальним нав. меню;
  • кнопка «Створити вікі» розташовувалася між логотипом Фендом і списком хабів;
  • аватар користувача не було округлений.

Основним зміни піддався список хабів, що включав всього три розділу: «Кіно і серіали», «Ігри», «Захоплення/Фендом» («Entertainment», «Video Games», «Lifestyle» для англомовного порталу) і висвітлює не більше 48 проектів.

Випадаюче меню гнм

Меню з розкритим списком проектів

Глобальне навігаційне меню після оновлення

З оновленням на початку лютого 2015 року глобальне навігаційне взяло свій новий вид, лише незначно відрізняючись від поточного:

  • було вище на 17 %;
  • кнопка «Створити вікі» була між вікном пошуку і аватаром;
  • перемикач (на вікі/по всіх вікі) був винесений поза рядка пошуку, лупа справа була просто графічним елементом;
  • гурток повідомлення був червоного кольору (як у колишньому меню).
Глобальне навігаційне меню лютий 2015

Після 2-го оновлення (Лютий 2015):

  • перемикач об'єднаний з лупою
  • «бульбашка повідомлень» був перефарбований в сірий

З фіксом 11 лютого 2015 року додалася напівпрозорість при прокручуванні сторінки, нижня межа меню була розмита.

4 частина глобального навігаційного меню

Оновлення 18 лютого 2015 список повідомлень був відділений від особистого меню (з'явився дзвіночок).

Глобальне меню 5 версія

У такому форматі меню проіснувало до 25 січня 2016, коли знову було перероблено. Спливаючий список найбільших вікі-проектів був прибраний. Замість цього в меню залишилися тільки чотири розділу:

  • Посилання на портали «Відеоігри», «Кіно» і «Телебачення» (при натисканні користувач потрапляє на сторінки Wikia Hubs).
  • Розділ «Дослідіть Фендом», який включає в себе посилання на:
    • Рейтинг WAM («Популярні вікі»)
    • Центральну вікі мовного порталу, в російській варіанті Вікі Спільноти;
    • Інструмент вікі.
Глобальне меню 6 версія

У версії меню від оновлень 22 березня 2016 року кнопка «Створити вікі» була перенесена з вкладки «Дослідіть Фендом» назад в меню. Це сильно скоротило пошуковий рядок, що викликало обурення у деяких користувачів.

Цікаві факти Редагувати

  • На мобільних пристроях кнопка «Створити вікі» відображається знаком «+».
Wikia The Home of Fandom

«The Home of Fandom»

  • В англомовному інтерфейсі поруч з логотипом Фендом вказаний девіз «The Home of Fandom» (укр. Будинок фанатської спільноти), який перенаправляє на проект Fandom, який є частиною офіційного сайту Wikia. Іншими мовами це не реалізовано, так як ще не готові мовні варіанти Fandom.

Примітки Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі