Fandom

Вікія про вікії

Вікі Slayers

548статей у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Вікі Slayers - цей проект був заснований користувачем StaticOp 30 липня 2016 року. І як завжди всюдисущій Usik64 з'явився там, щоб допомагати і навіть замовив міжмовні посилання та потім згадав що поки не став там адміністратором, то й таке буває.

Що воно таке Редагувати

Slayers (яп. スレイヤーズ, = укр. Рубаки) — популярний японський аніме-серіал студії Easyfilm. Автор сюжету — Хаджіме Кандзакі та Арайдзумі Руі.

Перші Slayers з'явились у вересні 1989 року у виді однойменного серіалу «легких новел», написаних Хаджіме Кандзакі. Цей серіал ліг в основу всіх подальших випусків манґ і екранізацій, що описують неймовірні пригоди юної чарівниці Ліни Інверс.

Спочатку серіал задумувався як введення у фентезійну рольову гру, але ігри, випущені по «Slayers» на Sony PlayStation та Nintendo, великої популярності не здобули, на відміну від телесеріалу.

Згодом були випущені два нові сезони — Slayers Next і Slayers Try (останній створювався без участі Х. Кандзакі).

Світ серіалу Редагувати

Світ серіалу ділиться на дві великі частини відгороджені одна від одної магічним Бар'єром Демонів: Внутрішній світ та Зовнішній світ.

Внутрішній світ схожий на середньовічну Європу, але з однією відмінністю. Тут домінує магія, отже, технологія знаходиться в зародковому стані. В цілому — слабка магія доступна практично всім, але різниця між звичайним користувачем магії і магом рівня Ліни Інверс — відчутна. На півночі від Внутрішнього Світу, через океан, розташований Завнішній світ.

Зовнішній світ вельми схожий на середньовічну частину Північної Африки. Тут домінує технологія, відомий порох і добре розвинене зброярство. Тут успішно використовують складні механічні системи. Магія знаходиться в зародковому стані.

Сюжет Редагувати

У першому сезоні феноменально тупий воїн Гаурі Габрієв вирішив врятувати рудоволосу дівчинку від злючих розбійників, та він не знав, з ким зв'язався. Адже цією «дівчинкою» була Ліна Інверс, наймогутніша та найжадібніша чарівниця у світі. Незабаром Гаурі усвідомив свою помилку — коли «беззахисна» Ліна одним закляттям вбила величезного дракона. Але на той час воїн вже погодився проводити дівчину до міста Атлас, і парочка відправилася в дальню путь. Проте подорож довелося відкласти, коли Гаурі і Ліна дізналися, що статуетка, яка потрапила до них, — ключ до воскресіння великого демона.

У другому сезоні Рубакам належить відправитися на пошуки Пречистої Біблії — легендарного стародавнього манускрипту, що володіє чудодійною силою, і вплутатися в міжусобну війну могутніх демонів, в якій кожна сторона бажає використовувати Ліну як пішака в своїй грі. І ціною помилки героїв стане, звісно ж, Кінець світу.

У третьому сезоні наші герої відправляються за межі магічного бар'єру, створеного демонами у стародавні часи і зруйнованого із загибеллю одного з них. Вони дізнаються трагічну історію Золотих і Стародавніх Драконів і битимуться із загрозою, викликаною з іншого світу.

Головна сторінка Редагувати

Головна Вікі Slayers.PNG

Мережа Вікії

Випадкова вікі