FANDOM

Готика 4 031.jpg

Віртуальні пейзажі

Вікі Gothic бере початок в 2013 році. Точніше, 1 червня 2013 року, заснована Дієго. Нині основним дописувачем є Гриф.

«Góthic» (укр. Го́тика) — комп'ютерна рольова гра, розроблена німецькою компанією Pyranha Bytes. Перша гра однойменної серії ігор.

«Gothic» вийшла в Німеччині 15 березня 2001 року. Англійська версія вийшла у Північній Америці 10 місяців потому 23 листопада 2001 року, а польська — 28 березня 2002 року. Російська версія була локалізована Snowball Interactive і видана компанією . Вона вийшла 25 жовтня 2002 року.

Пізніше гра була локалізована і перевидана компанією Russobit-M під назвою «Готика — коллекционное издание». В цьому виданні крім самої гри міститься фанатський мод «Діккурік» (також доступний для вільного скачування з Інтернету), а також повернуті деякі моменти, які не ліцензувалися в минулому виданні (наприклад, концерт групи In Extremo на початку другої глави) або були вирізані цензурою. Якість цієї локалізації, за поширеною думкою, програє локалізації від Snowball Interactive, до того ж ця версія містить більшу кількість помилок.

Між перекладами двох локалізацій досить багато відмінностей. В статті використовуються варіанти перекладу від Snowball Interactive.

Особливості гриРедагувати

Готика Лого 03 65.png

Логотип вересень 2013

  • Складний, але, тим не менше, лінійний сюжет.
  • Вид від третьої особи і нестандартне управління, що звичайно визнається незручним.
  • Наявність певної кількості програмних помилок.

КеруванняРедагувати

На відміну від інших комп'ютерних рольових ігор, «Готика» має дещо нестандартне управління — будь-яка взаємодія з персонажем або об'єктом відбувається при одночасному натисненні двох клавіш «Дія» + «Рух вперед». В інших іграх для цього найчастіше достатньо або натиснути клавішу «Дія», або клацнути мишею. На думку деяких оглядачів, таке дивне управління було викликане тим, що спочатку планувалася випустити гру на одну з ігрових консолей, але пізніше вона була перенесена на PC. Під час гри камера знаходиться позаду героя, невідступно слідуючи за ним. Віддалення камери та ракурс огляду підлягють налаштуванню. Рухом героя можна управляти традиційними клавішами W, A, S, D і вказувати напрям огляду і руху мишею. Проте будь-який курсор або приціл відсутній.

2016 рік Редагувати

  • Станом на 2016 рік вікі не активна
  • Користувач:Гриф надав статуси своїм віртуалам і в 2014 залишив проект. Підняте питання позбавлення статусів для віртуальних профайлів і самого Грифа. 18 березня 2016 року статуси з Грифа і його ляльок Дієго (а може й навпаки) та JackTheSniper були зняті тож єдиним адміністратором цієї вікі є Usik64, що здійснює технічний нагляд.

Мережа Вікії

Випадкова вікі