FANDOM

Вікі Far Cry - енциклопедія про серію ігор Far Cry. Проект було засновано 23 листопада 2013 року.

Шо воно таке Редагувати

Far Cry - це франшиза комп'ютерних та відео ігор в жанрі шутера від першої особи, яка успадкувала назву від першої ігри серії.
Примітка: Crysis є концептуальним продовженням Far Cry, але не є частиною серії Far Cry.

Far Cry (Перша гра) Редагувати

Far Cry — шутер від першої особи, розроблений німецькою компанією Crytek і виданий Ubisoft 23 березня 2004 року як ПК-ексклюзив для Microsoft Windows.

У 2005 році вийшла модифікована консольна версія Far Cry Instincts для Xbox , а в 2006 Far Cry Vengeance для Wii. Однак ці версії гри для ігрових приставок розробляти не Crytek , а Монреальський підрозділ компанії Ubisoft - Ubisoft Montreal . 19 липня 2007 Ubisoft офіційно анонсувала Far Cry 2, яку також розробляє Ubisoft Montreal .

Історія гри розповідає про колишнього бійця спецназу Джека Карвера, який знаходиться на таємничому острівному архіпелазі. Джек шукає журналістку , яка пропала без вісті після атаки найманців на його човен. Гра включає тематичні елементи, що стосуються небезпек генної інженерії , а також геноцид місцевих остров'ян , який показується на основі мутантів , створених божевільним ученим.

Ландшафт в Far Cry досить різноманітний . Так як події розгортаються на архіпелазі в південній частині Тихого Океану , в грі присутні пляжі, тропічні ліси , густі джунглі , високі каньйони , шахти , болота і навіть діючий вулкан. Інтер'єри змінюються від простих хатин і наметових таборів до ультрасучасних підземних лабораторій і руїн стародавніх храмів . Деякі споруди є японськими укріпленнями і бункерами , що залишилися від Другої Світової війни.

1 вересня 2007 Ubisoft випустила одиночну версію гри для вільного скачування на сайті FilePlanet.com, проте ця безкоштовна версія була прибрана , як тільки неамериканські користувачі почали завантажувати гру. Згідно Ubisoft , ця пропозиція більше не доступна . Проте безкоштовна одиночна версія гри доступна для скачування на деяких неофіційних сайтах , таких як Fileshack.

4 січня 2011 в Інтернет потрапила презентація під назвою « CryEngine - The next generation of interactive entertainment and real - time 3D technologies » під авторством Авні Ерлі і датований 26 травня 2010 року. Дана презентація була призначена для залучення уваги потенційних інвесторів до Crytek і містила раніше неопубліковані фінансові дані компанії. Зокрема , містилася інформація про сумарних продажах всіх випущених до цього часу ігор Crytek . Згідно даної презентації , на момент її публікації продажу Far Cry перевищили 2,5 мільйона копій по всьому світу.

Сюжет:
Джек Карвер — колишній спецназівець, якого найняла журналістка Валері для дослідження одного з островів Тихого океану, через атаку найманців потрапляє у бункер часів Другої Світової. Змушений вбити купу найманців і мутантів, щоб урятувати Валері(як виявилося таємного агента ЦРУ) та врятуватися із злополучного архіпелагу. При цьому йому допомагає Дойл(Працівник ЦРУ який працює у лабораторіях Крігера).

Примітки Редагувати

Тематика наступних ігор серії Far Cry може значно відрізнятись.

Здобутки Редагувати

На листопад 2016 року на проекті аж 18 статей тож проект фактично є покинутим. Тож усі хто має час і наснагу, ласкаво просимо на Вікі Far Cry, долучайтесь і нехай пребуде з вами сила!

Галерея Редагувати

Мережа Вікії

Випадкова вікі